• In English
  • Держенергонагляд розглянув понад 4 тисячі звернень споживачів (замовників) електричної енергії за 2021 рік
    Державна інспекція енергетичного нагляду Укрaїни, опубліковано 17 січня 2022 року о 13:32

    У 2021 році Держенергонаглядом розглянуто 4 144 звернення споживачів (замовників) електричної енергії з питань електроенергетики, з них 3 506 звернень від громадян та 638 звернень від юридичних осіб і фізичних осіб-підприємців.

    Безпосередньо до територіальних органів надійшло та було розглянуто
    1 510 звернень, або 36% від загальної кількості звернень споживачів (замовників) електричної енергії, що звернулись до Держенергонагляду.

    За підсумками розгляду звернень громадян, Держенергонагляд надав 1 766 (50%). З решти 1 740 звернень на користь громадян вирішено питання, порушені у 1 631 зверненні, що складає майже 94%.

    Найбільше звернень заявників розглянуто Управліннями Держенергонагляду у таких областях: Київській – 976, Львівській – 427, Одеській – 296, м. Києві – 270, Дніпропетровській – 261, Запорізькій – 222, Полтавській – 213. Найменша кількість звернень – 11 - надійшла від споживачів (замовників) електричної енергії у Волинській області.

    За тематикою найбільше звернень споживачів (замовників) електричної енергії надійшло до Держенергонагляду та його територіальних органів з питань:

    - невідповідності вимогам нормативно-технічних документів параметрів якості електричної енергії – 1 114 звернень;

    - незабезпечення надійного та/або безпечного постачання електричної енергії – 659 звернень;

    - технічного стану електричних мереж – 505 звернень;

    - приєднання електроустановок до мереж оператори систем розподілу
    (далі – ОСР) (крім обґрунтованості вимог технічних умов) – 422 звернення;

    - дотримання ОСР порядку застосування заходів з обмеження та/або припинення постачання електричної енергії в частині розрахунків за спожиту електроенергію – 145 звернень тощо.

    За результатами розгляду звернень на вимогу Держенергонагляду за 2021 рік ОСР з метою відновлення прав споживачів провели наступні роботи:

    - замінили 611 дефектних опор повітряних ліній електропередачі (далі – ПЛ) напругою 0,4 кВ та 27 опор ПЛ напругою 10 кВ;

    - замінили 34 силових трансформатори на ТП 10(6)/0,4 кВ;

    - розчистили від порослі й дерев 227 км трас ПЛ-0,4 кВ та 77 км трас ПЛ-10 кВ;

    - побудували 12 розвантажувальних підстанцій напругою 10(6)/0,4 кВ;

    - виконали ремонт 301 пошкодженої кабельної лінії електропередачі напругою 0,4-10 кВ;

    - виконали заміну проводів протяжністю 84 км ПЛ-0,4 кВ перерізом 16 мм2 на проводи більшого перерізу;

    - виконали монтаж 1 010 повторних заземлень ПЛ-0,4 кВ, заземлення ТП та нейтралі трансформаторів відповідно до вимог Правила улаштування електроустановок;

    - провели регулювання рівня напруги на 178 трансформаторних підстанціях 10(6)/0,4 кВ;

    - провели заміну 280 комутаційних апаратів в РУ-0,4 кВ трансформаторних підстанцій 10(6)/0,4 кВ;

    - провели заміну 312 відгалужень та/або ділянок ПЛ-0,4 кВ, комутаційних і захисних апаратів у побутових споживачів;

    - провели розподіл пофазного струму навантаження на 315 ТП 10(6)/0,4 кВ;

    - забезпечили цілісний контакт з'єднань 863 проводів на повітряних відгалуженнях до житлових будинків;

    - відновили електропостачання 189 заявникам;

    - відновили надійність електропостачання 317 заявникам у відповідності до категорії з надійності.

    Під час розгляду звернень споживачів з питань оскарження дій працівників ОСР щодо складення актів про порушення та здійснення за ними розрахунків збитків у 18 випадках було скасовано нарахування збитків за актами про порушення. В 11 випадках здійснено перерахунок збитків зі зменшенням загальної суми на 2 148 тис. грн.