• In English
  • Держекоінспекція буде фіксувати порушення в автоматизованому режимі: створять електронну систему «Екологічний інспектор»
    Державна екологічна інспекція України, опубліковано 20 листопада 2020 року о 10:18

    В Державній екологічній інспекції розробили технічне завдання для електронної системи «Екологічний інспектор», за допомогою якої інспектори зможуть здійснювати частину документальної роботи в автоматизованому режимі.

     «Інспектори Державної екологічної інспекції зможуть фіксувати порушення, складати акти за результатами перевірок та надавати приписи порушникам у електронному автоматизованому режимі! Фахівці ДЕІ розробили технічне завдання для створення системи «Екологічний інспектор», - заявив Голова Держекоінспекції Андрій Мальований.

    За допомогою системи інспектори ДЕІ зможуть здійснювати велику кількість функцій, зокрема, готувати документи для проведення перевірок та реєструвати звернення громадян.

    «Цей інструмент дозволить у електронному вигляді здійснювати наступні процеси:

    1) реєстрацію звернень громадян про проведення перевірки;

    2) підготовку, погодження та реєстрацію наказів про позапланові та планові перевірки, а також документів з матеріалами для порушення кримінальної справи;

    3) формування уніфікованого акта за результатами перевірки відповідно до затвердженого зразка;

    4) ведення довідника підприємств, діяльність яких контролюється ДЕІ;

    5) автоматизоване формування плану перевірок з довідника підприємств;

    6) формування аналітичних та статистичних звітів для публікації у відкритому доступі», - пояснив Андрій Мальований.

    Деякі процеси будуть здійснюватися системою автоматично. Електронна система також буде інтегрована з низкою реєстрів для швидкого обміну даними.

    «Значна частина процесів буде здійснюватися у автоматизованому режимі. Наприклад, плани перевірок підприємств система формуватиме самостійно, ґрунтуючись на ступені ризику діяльності суб’єкта господарювання для довкілля.

    Крім того, система «Екологічний інспектор» буде інтегрована з низкою реєстрів, як от Єдиний реєстр з оцінки впливу на довкілля та Реєстр підприємств забруднювачів для швидкого отримання даних, потрібних для роботи наших фахівців», - додав Андрій Мальований.

    Впровадження електронної системи в Держекоінспекції дозволить збільшити ефективність роботи органу та зняти навантаження з працівників.

    «Основна мета створення цієї системи - підвищити продуктивність роботи працівників ДЕІ. Зараз на підготовку до перевірок, їх планування та формування документів витрачається чимало часу, оскільки здійснюються ці процеси у «ручному» режимі. Електронна система дозволить точно і бездоганно вести всю документацію ДЕІ, а також зняти навантаження з працівників, і, відповідно, покращити ефективність їх роботи», - зазначив Андрій Мальований.