• In English
  • Державна служба якості освіти: 7 причин ініціювати інституційний аудит шкіл у громаді
    Державна служба якості освіти України, опубліковано 30 листопада 2021 року о 17:43

    Державна служба якості освіти, щоб залучити громади до реалізації їх стратегічної ролі у розвитку шкіл, виокремила основні причини для зовнішнього оцінювання закладів освіти у порядку проведення інституційного аудиту.

    Місцева влада як засновник більшості українських шкіл несе значну частину відповідальності за якість їх освітньої діяльності. Адже у школі не буде комфортного освітнього середовища без інвестицій з боку громади у ремонт приміщень, матеріально-технічне оснащення, створення безбар’єрного доступу та інклюзивного середовища, забезпечення якісного й здорового харчування.

    Виконання освітньої програми у значній мірі залежить від зусиль засновника щодо забезпечення закладу відповідним навчальним обладнанням. Стратегічний розвиток освіти у громаді, якісний менеджмент закладів освіти, професійний розвиток педагогів – ще одні напрями відповідальності засновника.

    Щоб ефективно управляти освітою у громаді та ухвалювати обґрунтовані рішення, засновнику необхідно володіти інформацією про стан справ у закладах. Таку інформацію засновнику можуть надати результати інституційного аудиту – нової для України процедури вивчення діяльності школи, що прийшла на зміну державній атестації шкіл.

    Матеріал читайте на сайті ДСЯО.