• In English
  • Через чат-бот Держпродспоживслужби українці найбільше скаржаться на порушення споживацьких прав

    Під час тестового періоду роботи чат-боту, який нещодавно запустила Держпродспоживслужба у додатку Telegram, було отримано 72 звернення. Найбільша кількість питань стосувалася захисту прав споживачів.

    З усієї кількості звернень 61 надійшло до департаменту захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами. Інші 11 питань належали до сфери безпечності харчових продуктів та ветеринарної медицини, а також дотримання санітарного законодавства та розслідування епідеміологічних спалахів.

    «Чат-бот є лише одним кроком зі створення зручних автоматизованих сервісів для споживачів, над якими сьогодні працює Держпродспоживслужба. Наша мета – щоб кожен міг швидко та зручним для себе способом звернутися до нас і отримати необхідну інформацію або допомогу», - розповіла Голова Держпродспоживслужби Владислава Магалецька.

    Питання, які підіймалися в зверненнях, стосувалися галузі торгівлі, проведення гарантійного ремонту, надання житлово-комунальних послуг, послуг з перевезення тощо.

    Нагадаємо, звернутися до Держпродспоживслужби можна за допомогою чат-боту у додатку Telegram за посиланням: @derzhspozhivsluzhba_bot.