• In English
  • 936 звернень споживачів електричної енергії розглянуто у І кварталі 2021 року
    Державна інспекція енергетичного нагляду Укрaїни, опубліковано 25 травня 2021 року о 10:11

    У І кварталі 2021 року Держенергонаглядом розглянуто 936 звернень споживачів (замовників) електричної енергії з питань електроенергетики, з яких 770 звернень від громадян та 166 звернень від юридичних осіб і фізичних осіб-підприємців.

    За підсумками розгляду звернень громадян Держенергонаглядом надано 348 роз’яснень та вирішено питання на користь заявників по 412 зверненнях.

    Загалом, безпосередньо до територіальних органів Держенергонагляду надійшло 274 звернень або 29% від загальної кількості звернень.

    Найбільше звернень заявників розглянуто Управліннями Держенергонагляду:

    • у Київській області – 278;
    • у місті Києві – 74;
    • в Одеській області – 81.

    Найменша кількість звернень надійшла від споживачів (замовників) електричної енергії у Кіровоградській (6 звернень) та Волинській областях (2 звернення).

    За тематикою найбільше звернень споживачів (замовників) електричної енергії стосувалися питань:

    • невідповідності вимогам нормативно-технічних документів параметрів якості електричної енергії – 256 звернень;
    • технічного стану електричних мереж – 144 звернення;
    • незабезпечення надійного та/або безпечного постачання електричної енергії – 128 звернень;
    • спірні питання стосовно приєднання електроустановок до мереж оператора систем розподілу (крім обґрунтованості вимог технічних умов) – 83 звернення.

    За результатами розгляду звернень заявників на вимогу Держенергонагляду у І кварталі 2021 року операторами систем розподілу (далі – ОСР) проведено такі заходи:

    • замінено 30 дефектних опор повітряних ліній електропередачі (далі – ПЛ) напругою 0,4 кВ;
    • розчищено від порослі та дерев 109,5 км трас ПЛ-0,4 кВ та 21 км трас ПЛ-10 кВ;
    • замінено 5 силових трансформаторів на трансформаторних підстанціях (далі – ТП) 10(6)/0,4 кВ;
    • виконано ремонт 26 кабельних і повітряних ліній із заміною існуючих елементів протяжністю 8,64 км;
    • проведено регулювання рівня напруги на 11 ТП 10(6)/0,4 кВ;
    • проведено заміну 9 комутаційних та захисних апаратів у РУ-0,4 кВ трансформаторних підстанцій 10(6)/0,4 кВ;
    • проведено заміну 18 відгалужень та/або ділянок ПЛ-0,4 кВ, комутаційних та захисних апаратів у кінцевого споживача;
    • проведено розподіл пофазного струму навантаження у 20 ТП 10(6)/0,4 кВ;
    • виконано ремонт 26 кабельних і повітряних ліній без заміни існуючих елементів;
    • виконано монтаж 48 повторних заземлень ПЛ-0,4 кВ, заземлення ТП та нейтралі трансформатора відповідно до вимог Правил улаштування електроустановок;
    • забезпечено цілісний контакт з'єднань 12 проводів на вводах до житлових будинків;
    • відновлено електропостачання 73 заявникам;
    • відновлено надійність електропостачання відповідно до категорії з надійності 101 заявнику;
    • вирішено спірні питання щодо приєднання електроустановок до електричних мереж ОСР на користь 13 заявників.

    Під час розгляду звернень споживачів з питань оскарження дій працівників ОСР щодо складення актів про порушення та здійснення за ними розрахунків збитків у 5 випадках було скасовано нарахування збитків за актами про порушення, а у 3 випадках – здійснено перерахунок збитків зі зменшенням загальної суми на 261,75 тис. грн.

    Також у І кварталі 2021 року за участі уповноважених представників Держенергонагляду комісіями Інформаційно-консультаційних центрів по роботі зі споживачами електричної енергії при ОСР розглянуто 111 звернень, за підсумками розгляду яких прийнято рішення відновити порушені права заявників у 81 випадку.