• In English
  • Відсутність повної інформації про продукцію і реалізація простроченого товару, складають більшість порушень у сфері захисту прав споживачів в Україні
    опубліковано 16 листопада 2017 року о 17:19

    Основними порушеннями у сфері захисту прав споживачів є відсутність своєчасної та повної інформації про продукцію (66%), реалізація товару, строк придатності якого минув (27%) та відмова споживачу у реалізації його прав, установлених Законом України «Про захист прав споживачів», при придбанні неякісного товару, обміні якісного товару, наданні послуги – 4,3%. Про це у ході колегії Держпродспоживслужби повідомив директор департаменту захисту споживачів Держпродспоживслужби Олексій Квасніцький.

    «Щодня до Держпродспоживслужби надходять десятки звернень споживачів щодо порушення їх прав, тому хотілося б нагадати, що оформлення звернення згідно із рекомендаціями, розміщеними на сайті Держпродспоживслужби, та прикріплення підтверджуючих документів може суттєво пришвидшити їх розгляд», - наголосив директор департаменту.