Основними порушеннями у сфері захисту прав споживачів є
відсутність своєчасної та повної інформації про продукцію (66%), реалізація
товару, строк придатності якого минув (27%) та відмова споживачу у реалізації
його прав, установлених Законом України «Про захист прав споживачів», при
придбанні неякісного товару, обміні якісного товару, наданні послуги – 4,3%.
Про це у ході колегії Держпродспоживслужби повідомив
директор департаменту захисту споживачів Держпродспоживслужби
Олексій Квасніцький.
«Щодня до Держпродспоживслужби
надходять десятки звернень споживачів щодо порушення їх прав, тому хотілося б
нагадати, що оформлення звернення згідно із рекомендаціями, розміщеними на
сайті Держпродспоживслужби, та прикріплення
підтверджуючих документів може суттєво пришвидшити їх розгляд», - наголосив
директор департаменту.