• In English
  • У Мінмолодьспорту проходить семінар для представників спортивних федерацій з питань спортивного менеджменту і Public Relation
    опубліковано 14 листопада 2017 року о 14:06

    Міністерство молоді та спорту спільно із  Національним Олімпійським комітетом продовжують низку навчальних семінарів для представників національних спортивних федерацій.

    14 листопада семінар, який проходить у приміщенні Мінмолодьспорту, присвячений питанням спортивного менеджменту, залученню ЗМІ до спортивних подій.

    Учасників семінару вітали Міністр молоді та спорту Ігор Жданов, президент НОК України Сергій Бубка, президент Спортивного комітету України Ілля Шевляк.

    "У всьому світі спортивні федерації – це, перш за все, самостійні суб`єкти спортивного руху. Сьогодні українські федерації поступово починають розуміти, як працювати зі спонсорами, як проводити рекламні кампанії, як повідомляти про свою діяльність. Ми маємо допомагати їм на цьому шляху, тому й підтримуємо проведення таких заходів. Люди, які виступатимуть на цьому семінарі, поділяться із вами своїми знаннями, методами роботи. Сподіваюсь, ті знання, що ви отримаєте на цьому семінарі, ви трансформуєте у практичні навички організації роботи ваших федерацій", - зазначив Ігор Жданов.

    Теми, які піднімалися на семінарі, – робота із медіа та проведення PR-кампаній, тайм-менеджмент, підготовка до проведення переговорів, нові можливості в організації навчально-тренувальних зборів, міжнародні грантові можливості для спортивних федерацій.

    Перед учасниками виступили керівники агенції Podium SMG, співзасновники навчального проекту "Вища школа комунікації", "Sport Consulting Pro", відділу з питань міжнародного співробітництва та європейської інтеграції, НОК України.

    Нагадаємо, навесні цього року у Мінмолодьспорту відбувся подібний семінар для представників спортивних федерацій з питань маркетингу.

    У жовтні 2017-го відбувся семінар зі спортивного менеджменту для представників федерацій за участю Марка Конвея, експерта з цієї сфери, який викладає у Джорджтаунському університеті курси зі стратегічного маркетингу, формування лідерства у сфері спорту, організації спортивних заходів.