• In English
  • Лілія Гриневич: Школи, які успішно використовують методики двомовного навчання, - модель для імплементації мовної статті
    опубліковано 20 жовтня 2017 року о 20:05

    У Чернівецькій області є 4 двомовні школи, де успішно використовуються сучасні методики двомовного навчання, і їхній досвід є важливим для підвищення кваліфікації вчителів шкіл з мовою викладання національних меншин. Про це йшлося під час візиту Міністра освіти і науки України Лілії Гриневич до Чернівецької гімназії № 6 ім. Олександра Доброго.

    У школі вона відвідала урок математики, що проводився одночасно українською та румунською мовами.

    «Двомовна методика дуже складна   вона потребує подвійної уваги та концентрації педагога. У нас до бюджету на 2018 рік уже закладено 500 млн на підвищення кваліфікації вчителів. За ці гроші ми перекваліфіковуватимемо всіх вчителів, що братимуть перший клас наступного року, а також вчителів зі шкіл нацменшин», – зазначила Міністр.

    Лілія Гриневич також запросила спеціалістів гімназії до розробки програм та підручників з української мови для дітей, у яких материнською мовою є румунська.

    «Ми дуже пишаємося своїми випускниками та вчителями. Усі наші випускники долають поріг склав/не склав з усіх предметів. У нас також практично немає плинності кадрів, у нас хороші вчителі, які продовжують працювати у нас», –  зазначив директор гімназії Іван Аурелович.

    Нагадаємо, що сьогодні  Міністр освіти і науки України Лілія Гриневич взяла участь  у круглому столі з представниками закладів освіти з навчанням мовами нацменшин щодо імплементації статті 7.