Міністр
інфраструктури України Володимир Омелян в рамках відрядження до Львівської
області проінспектував відновлення автошляхів Львівщини, зокрема, автодороги
Т-14-19 Миколаїв-Жидачів-Калуш та Т-14-02 Східниця-Пісочна.
«Це фактично
другий рік в Україні, коли всі компанії, які здійснюють дорожні роботи, дають
мінімальну гарантію на 5 років, і ми одразу ж переходимо, як у цьому випадку,
на 10-річні гарантії. Це не просто слова – це зобов’язання
компанії-підрядника, у випадку виявлення будь-яких дефектів, усунути їх за
власний кошт. Цього року ми вперше за довгий час провели перевірку всіх доріг,
які були відремонтовані в 2016 році. Було виявлено дефекти на чверті із них, і
всі вони були усунуті», - заявив Володимир Омелян.
За словами
Міністра, важливим є відновлення автошляхів, які ведуть на кордон з країнами
ЄС: «Ми будемо їх ремонтувати в рамках польського кредиту. Зараз проводяться
основні тендери, і я сподіваюсь, що найближчим часом ми зможемо приступити до
виконання робіт (2018 рік). Я сподіваюсь, що фінансування на дорожню
прикордонну інфраструктуру Львівської області буде збільшене в наступному
році».
«Ми нещодавно
оголосили початок роботи над будівництвом нової магістралі, яка з’єднає М-03 в
Угорщині і М-06 по території України. Це має бути повноцінний автобан, який
дасть можливість дістатись з Мукачева до Львова за дві години», - додав очільник міністерства, - «Друге питання, яке ми зараз
почали опрацьовувати спільно із Світовим банком, це будівництво
повноцінного автобану між Львовом і Дубно. Бо цей шмат
дороги теж не є у найкращому стані. І насправді, звивиста вузька дорога не дає
можливості для повноцінного трафіку. Це ті завдання,
які ми ставимо перед собою на наступні роки. Я сподіваюся, що ми зможемо
завершити проектування наступного року і приступити до роботи вже через рік».
За словами
Міністра, цього року розпочато капітальний ремонт тих доріг, які не
ремонтувалися десятиліттями: «По всій країні ми ремонтуємо дороги, які не
ремонтувалися по 30-40 років. Це саме стосується і мостів. Ми зараз
затверджуємо стратегію розвитку українських автошляхів на найближчі 3 роки.
Після її погодження Кабінетом Міністрів ми узгодимо її з областями. Щоб у нас
не було ситуації, що кожна область будує собі дороги, де хоче. Наша мета -
протягом найближчих 2-3 років поєднати всі обласні центри між собою абсолютно
якісними шляхами».