Україна є найбільшою європейською країною з великим
транзитним потенціалом. Наші логістичні потужності – це «Порти Чорного моря –
Західні Прикордонні переходи», «Білоруський транзит», «Транзит
по річці Дунай», «Новий Шовковий шлях». Це дозволяє Україні бути вагомою
частиною глобальної економіки та континентальних транспортних коридорів.
Про це, відкриваючи сьогодні в Одесі ІІ Міжнародну
транспортну конференцію високого рівня «Інтегровані транспортні коридори Європа-Азія»,
сказав Віце-прем’єр-міністр України Володимир Кістіон.
За його словами, Уряд України готовий всебічно сприяти
реалізації спільних інфраструктурних та логістичних проектів у нашій державі.
Уже зараз в країні діє досить приваблива тарифна політика, з 1 січня 2018 року
знижуються до 20% і всі ставки портових зборів.
«При Кабінеті Міністрів працює Логістичний комітет, який я
маю честь очолювати. Це майданчик, на якому ми разом з експертним середовищем
на інвестиційною спільнотою відпрацьовуємо проблемні питання та вносимо зміни у
нормативні акти, які необхідні для покращення інвестиційного клімату в
державі», - наголосив Володимир Кістіон.
З останніх рішень, які відпрацьовано на Логістичному
комітеті, - проект постанови КМУ, яка дасть «зелене світло» для бізнесу, який
інвестує в українські порти. Мова йде про індексацію інвестицій, вкладених у
портову галузь нашої держави, легалізації незареєстрованих з об’єктивних причин
об’єктів портової інфраструктури як державної, так і приватної форми власності.
Крім того, Віце-прем’єр-міністр повідомив про реформування
системи корпоративного управління нашого найбільшого залізничного перевізника –
ПАТ «Укрзалізниця», зокрема, шляхом впровадження у цій компанії кращих
європейських практик, у тому числі принципів ОЕСР. «Найближчим часом при
Кабміні буде створена робоча група у складі представників Мінекономрозвитку,
ЄБРР та Укрзалізниці, яка опікуватиметься даною реформою», - зазначив Володимир
Кістіон.
На думку Віце-прем’єр-міністра, лише поєднуючи наші зусилля з
міжнародними партнерами, ми зможемо досягнути взаємовигоди від розвитку
інтегрованих транспортних сполучень у напрямку Європа-Азія й встановити
взаємовигідні зовнішньоекономічні зв’язки. Тому такі зустрічі як Міжнародна
транспортна конференція високого рівня «Інтегровані транспортні коридори
Європа-Азія» мають бути системними.