На онлайн-платформі EdEra завершилося публічне обговорення проектів програм
інтегрованого курсу "Природничі науки" для 10-11 класів – лише за 10 днів отримано 503
пропозиції для удосконалення програм. Оновлені проекти вже розміщено
на онлайн-платформі EdEra.
Усі коментарі,
отримані під час публічного обговорення, враховані авторськими колективами, що
займалися розробкою проектів. На онлайн-платформі
також розміщено таблицю, в якій автори програм дають зворотний зв’язок та власний коментар щодо кожної
отриманої пропозиції.
«Це вже третє
публічне онлайн-обговорення, що проводить МОН на
платформі EdEra, і цей механізм вже продемонстрував
свою ефективність. Перше обговорення програм початкових класів стало
безпрецедентним за своєю відкритістю, не знижуючи планку, аналогічне
обговорення було щодо програм 5-9 класів та інтегрованого курсу. Цей механізм
дає можливість залучити до обговорення
без перебільшення в сотні разів більше людей, ніж звичний механізм, що
поширений у державних органах», - зазначила Міністр освіти і науки України
Лілія Гриневич.
Загалом на
обговорення було виставлено 4 різні проекти програм інтегрованого курсу
"Природничі науки". До
розробки кожного з проектів долучилися як вчителі-практики, так і профільні експерти.
«До кінця серпня
доопрацьовані програми будуть розглядатись
Національною академією наук України. Отже, так чи інакше, ми ще раз отримаємо
зауваження і пропозиції та будемо на них реагувати. Для нас було надзвичайно
важливо, щоб з нашими проектами змогли ознайомитися не лише науковці, а, в
першу чергу, вчителі-практики, які безпосередньо читатимуть цей курс у
майбутньому», - зазначила керівник робочих груп з розроблення програм
інтегрованого курсу «Природничі науки» Тетяна Засєкіна.
Нагадуємо, що
відкриті публічні обговорення навчальних програм, що проходили на онлайн-платформі EdEra,
відбувалися за підтримки благодійного фонду «Відродження».