• In English
  • Реформування професійної освіти створить умови для працевлаштування випускників учбових закладів
    опубліковано 13 липня 2017 року о 13:23

    З метою підготовки багаторічної Стратегічної комплексної програми допомоги ЄС Україні в рамках Інструменту Європейської політики сусідства на період 2018-2020 років у Міністерстві соціальної політики відбулася зустріч з групою міжнародних експертів з оцінки напрямків майбутньої програми підтримки реформ у секторі професійно-технічної освітиТомасом Блеком, експертом з питань сектору професійно-технічної освіти та інституціональних реформ (керівник групи), Кітом Горнішем, фінансовим експертом, Сніжаною Леу, спеціалістом з професійно-технічної освіти та з питань розвитку навичок.

    Під час зустрічі заступник директора департаменту ринку праці та зайнятості Ганна Свідрак поінформувала експертів, що реформування професійної освіти – це один із основних викликів, які сьогодні стоять перед Україною. На думку Міністерства, якщо система професійної освіти буде відповідати потребам роботодавців, то випускники учбових закладів матимуть кращі перспективи працевлаштування. У реалізації цього завдання Міністерству соціальної політики відведено особливу роль, як центрального органу виконавчої влади, який формує та реалізує політику зайнятості.

    У рамках роботи з впровадження Національної рамки кваліфікацій на Мінсоцполітики, зокрема,  покладено функції щодо:

    - координації роботи з розроблення професійних стандартів;

    - розроблення нової редакції Національного класифікатора України „Класифікатор професій”, який відповідатиме міжнародній класифікації занять (ISCO-08);

    - створення електронного реєстру професій та реєстру професійних стандартів;

    - забезпечення навчання розробників професійних стандартів;

    - формування системи підтвердження результатів професійного навчання.

    За результатами зустрічі досягнуто домовленості, що робота експертів буде спрямована на:

    1.               Проведення аналізу ефективності реалізації реформ з розвитку професійно-технічної освіти на державному та регіональному рівнях.

    2.               Проведення аналізу бюджетних асигнувань для проведення реформи та забезпечення сталості професійно-технічної освіти, що відповідатиме національним потребам.

    3.               Визначення основних змін у законодавстві та інституційній організації сектору професійно-технічної освіти, які стануть передумовою надання допомоги з боку ЄС.