Прийняте на сьогоднішньому засіданні Кабінету Міністрів
розпорядження „Питання надання інформації з
Державного реєстру актів цивільного стану громадян”
сприятиме удосконаленню механізму обміну інформацією з Державного реєстру актів
цивільного стану громадян між Міністерством юстиції України, Пенсійним фондом
України та Міністерством фінансів України на центральному рівні. Це дасть змогу
забезпечити своєчасний і повний контроль кількості померлих осіб, припинення
виплати призначених їм пенсій, грошової допомоги та покращення організації
роботи пенсійної системи.
Відповідно до зазначеного розпорядження Кабінету Міністрів
України,Міністерство юстиції України зобов’язане:
- забезпечити передання інформації з Державного реєстру актів цивільного стану громадян Пенсійному фонду України в електронному вигляді для внесення даних до реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування;
- визначити порядок передання інформації з Державного реєстру актів цивільного стану громадян –разом із Пенсійним фондом України та Міністерством фінансів України.