Протягом січня-травня 2017 року фахівці
Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській
області за результатами аналізу процедур закупівель за державні кошти (без
виходу на об’єкт контролю шляхом запиту документів) попередили зайві витрати на
загальну суму 334,9 млн грн.
Через
виявлені порушення під час
складання тендерної документації (тендерна документація не відповідала вимогам
законодавством та тендерні пропозиції переможців торгів не відповідали вимогам
тендерної документації) у шести випадках замовники торгів відмінили конкурсні
торги на загальну суму понад 322,4 млн грн.
Крім того, через
виявлені порушення вимог законодавства про публічні закупівлі при укладанні
договорів у шести випадках замовники торгів розірвали
вже укладені договори на суму понад 12,5 млн
грн.