У межах фінського проекту з підтримки
реформи Нова українська
школа також розроблятиметься
інструментарій для ефективного
моніторингу якості освіти в початковій школі. Про це йшлося
під час зустрічі Міністра освіти і науки України Лілії Гриневич з іноземними партнерами.
«Якісний моніторинг знань в початковій
школі є дуже проблематичним, особливо, якщо йдеться про перші класи – дітей 6-річного та
7-річного віку. Банальне тестування тут не підходить
– потрібні більш диференційовані підходи, інакше ви просто не отримаєте достовірної інформації. В багатьох країнах такий інструментарій
розвинений, але не у нас, і ми маємо
це надолужити», - пояснила Лілія Гриневич.
За її словами, важливо зробити моніторинг якості до реалізації нової школи та після – щоб
мати можливість оцінити успіх впровадження
реформи. На думку Міністра,
особлива проблема полягає у
моніторингу якості освіти з іноземних мов, і в цьому питанні потрібна підтримка тих партнерів,
які вже давно працюють саме з розвитком мовних компетентностей.
«У нас вже напрацьовано багато методик та інструментів
того, як перевіряти рівень володіння мовою у маленьких дітей. Думаю,
ми попередньо можемо домовитись про допомогу у розробці моніторингу саме в частині мовних компетентностей», - зазначила консультант
екзаменаційного департаменту Cambridge English Language Assessment в Україні.