• In English
  • Лілія Гриневич: Фіни долучаться до розробки інструментарію для моніторингу якості освіти у початковій школі
    опубліковано 27 червня 2017 року о 09:31

    У межах фінського проекту з підтримки реформи Нова українська школа також розроблятиметься інструментарій для ефективного моніторингу якості освіти в початковій школі. Про це йшлося під час зустрічі Міністра освіти і науки України Лілії Гриневич з іноземними партнерами.

    «Якісний моніторинг знань в початковій школі є дуже проблематичним, особливо, якщо йдеться про перші класидітей 6-річного та 7-річного віку. Банальне тестування тут не підходитьпотрібні більш диференційовані підходи, інакше ви просто не отримаєте достовірної інформації. В багатьох країнах такий інструментарій розвинений, але не у нас, і ми маємо це надолужити», - пояснила Лілія Гриневич.

    За її словами, важливо зробити моніторинг якості до реалізації нової школи та післящоб мати можливість оцінити успіх впровадження реформи. На думку Міністра, особлива проблема полягає у моніторингу якості освіти з іноземних мов, і в цьому питанні потрібна підтримка тих партнерів, які вже давно працюють саме з розвитком мовних компетентностей.

    «У нас вже напрацьовано багато методик та інструментів того, як перевіряти рівень володіння мовою у маленьких дітей. Думаю, ми попередньо можемо домовитись про допомогу у розробці моніторингу саме в частині мовних компетентностей», - зазначила  консультант  екзаменаційного департаменту Cambridge English Language Assessment в Україні.