• In English
  • МОН: Працює «гаряча лінія» та приймальня громадян щодо вступної кампанії-2018
    Міністерство освіти і науки України, опубліковано 25 червня 2018 року о 16:10

    З понеділка, 25 червня 2018 року, в МОН відкрито «гарячу лінію» та приймальню громадян щодо вступної кампанії-2018. Вони працюватимуть до 17 серпня включно. Про це розповіла Міністр освіти і науки України Лілія Гриневич під час прес-конференції «Вступ-2018», що відбулася сьогодні, 25 червня, в МОН.

    Звернувшись до приймальні або на телефонну лінію, вступники можуть отримати всі роз’яснення щодо вступу до вишів, подати скаргу тощо.

    «Від моменту затвердження восени минулого року Умов прийому до вишів - 2018 ми активно комунікуємо питання вступу. На сайті МОН створено окремий розділ Вступна кампанія-2018, де можна знайти відповіді на найпоширеніші запитання, покрокові інструкції, інфографіку , документи. І ми просимо, шановні вступники, перед тим, як робити якісь висновки, переживати про щось невраховане, зайдіть, будь ласка, в цей розділ і спробуйте там знайти відповідь на своє запитання. Також фахівці МОН провели серію семінарів для приймальних комісій, на нашому каналі в YouTube ми розмістили відеороз’яснення з найбільш запитуваних запитань. Сьогодні почали роботу консультативні телефонні лінії МОН та приймальня громадян, куди вступники зможуть звернутися впродовж усієї вступної кампанії», – розповіла Лілія Гриневич.

    Адреси та номери, за якими можна отримати консультації:

    Прийом громадян: бул. Шевченка, 16, к. 117 (понеділок-п’ятниця з 9:00 до 18:00)

    Консультативні телефонні лінії (понеділок-п’ятниця з 9:00 до 18:00)

    МОН

    +38 (044) 287-89-29

    +38 (068) 951-25-13

    +38 (050)-550-54-11 

    0 800 504 425 – БЕЗКОШТОВНО!

    Електронні звернення можна надсилати на скриньку vstup2018@mon.gov.ua

    Додаткові телефони

    Департамент професійної освіти МОН (питання вступу до закладів ПТО):

    +38 (044) 287-82-06

    +38 (044) 287-82-13

    Департамент середньої освіти (питання щодо документів про середню освіту)

    +38 (044) 481-47-67

    +38 (044) 481-32-07

    ЄДЕБО, ДП «Інфоресурс» (cервic підтримки з реєстрації електронних кабінетів та подання електронних заяв):

    +38 (044) 290-18-13

    +38 (095) 281-13-54

    +38 (067) 551-2474

    +38 (093) 342-38-63

    Електронні звернення можна надсилати на скриньку ez@inforesurs.gov.ua

    Фонд «Відкрита політика» (консультації щодо вступу з Криму та Донбасу)

    Київ

    +38 050-550-54-11 (Viber/Telegram/WhatsApp/Skype: Dostupna Osvita UA)

    +38 068-951-25-13

    Краматорськ

    0 800 50 45 22 – БЕЗКОШТОВНО!

    +38 066 113 93 75

    +38 097 904 71 91

    Сєвєродонецьк

    0 800 50 45 11 – БЕЗКОШТОВНО!

    +38 099 345 20 76

    +38 097 983 65 31

    Херсон

    0 800 50 45 70 – БЕЗКОШТОВНО!

    +38 097 983 65 91

    +38 095 875 74 99

    Урядовий контактний центр

    1545

    Важливо. На сайті МОН розміщено максимально детальні Q&A щодо вступу на всі рівні освіти – молодшого спеціаліста, бакалавра, магістра.

    Також у приймальних комісіях ЗВО з 12 липня працюватиме технічна підтримка  з подання заяв на вступ через електронні кабінети.

    Нагадаємо, що 25 і 26 червня впродовж години кожен охочий зможе протестувати реєстрацію електронного кабінету та подання заяв.