• In English
  • Голова Держпродспоживслужби: Найбільше порушень прав споживачів в інтернет-торгівлі
    опубліковано 01 лютого 2017 року о 15:06

    50% звернень громадян у сфері захисту споживачів, які надходять до центрального апарату Держпродспоживслужби, стосується інтернет-торгівлі непродовольчою групою товарів, - повідомив Голова Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів в інтерв’ю інтернет-виданню «Цензор.нет».

    «Зараз найбільше порушень прав споживачів в інтернет-торгівлі. І тут відстояти інтереси споживачів дуже непросто. Тобі поштою щось надіслали, а повернути назад проблематично. Ми думаємо, як це врегулювати. Тому що доменне ім’я, умовно кажучи, зареєстроване за межами України. Суб’єкт підприємницької діяльності незрозумілий, пересилка відбувається поштою, і «знайди вітру в полі», - заявив Володимир Лапа.

    Він наголосив, інтернет-магазин, який реалізує товари на відстані повинен надати доступ до інформації про організаційно-правову форму, повне найменування юридичної особи або прізвище, ім’я, по батькові фізичної особи-підприємця; місцезнаходження юридичної особи або місце реєстрації та місце фактичного проживання фізичної особи-підприємця; адресу електронної пошти та/або адресу інтернет-магазину, а також інформацію про порядок прийняття претензії. Тому відсутність такої інформації унеможливлює проведення Держпродспоживслужбою повного та об’єктивного з розгляду скарг споживачів із проведенням позапланових перевірок таких інтернет-магазинів.

    «Якщо хтось ховається і не декларує елементарних речей, передбачених законодавством, то ми будемо готувати законодавчі пропозиції, щоб у такому випадку компетентні органи мали право блокувати домен. У нас доходить до нонсенсу-крайнощів: та сама «ліва» горілка вільно продається через інтернет. Тут уже, як кажуть, дожилися до ручки. Держава має відреагувати. Тому на рівні законодавчих пропозицій це питання опрацьовуємо», - заявив Голова Держпродспоживслужби. 

     

    Повний текст інтерв’ю читайте тут.