• In English
  • План дій менеджменту ПАТ "Укрзалізниця" на 2017 рік та звіт про роботу у 2016-му заслухали на засіданні Уряду
    опубліковано 25 січня 2017 року о 15:22

    Минулий 2016-й став роком стабілізації роботи в Укрзалізниці. Про це йшлося у ході засідання Уряду 25 січня, на якому заслухали план дій менеджменту ПАТ «Укрзалізниця» на 2017 рік та звіт про роботу. За словами голови правління товариства Войцеха Балчуна, минулий рік компанія закінчила із прибутком 303 млн грн, сплатила 15 млрд податків і зборів, розпочалося оновлення вантажного та пасажирського рухомого складу, вдалося зменшити кредитний портфель компанії на 6,5 млрд грн, зекономити майже 0,5 млрд грн завдяки закупівлям через систему ProZorro та удосконалити багато напрямків роботи.

    Голова правління повідомив, що довелося зустрітися із протидією, саботажем та провокаціями на різних рівнях, але і в таких умовах досягнуто багатьох результатів. «У 2016 році вели конструктивний діалог із громадськістю та профспілками, результатом чого стало підвищення зарплати на 25%, а також виплатили залізничникам так звану 13-у зарплату», -  зазначив Войцех Балчун.

    Для удосконалення роботи вантажного сектору компанія придбала і побудувала 1020 піввагонів, на 2,5 тисячі збільшила кількість доступних вагонів для клієнтів, майже удвічі збільшила кількість ремонтів рухомого складу.

    Новації відбулися у пасажирському секторі перевезень. Вдалося запустити швидкісний поїзд до Перемишля, сформувати поїзд до Івано-Франківська із новопридбаних вагонів-трансформерів, відремонтувати і повернути на маршрут двоповерховий електропоїзд  Škoda та три рейкові автобуси виробництва PESA. Прискорили ремонт залізничної інфраструктури -  реконструювали  213,6 км колій, що у 4,5 разу більше обсягів 2015 року, а також закінчили проходку Бескидського тунелю, збільшили пропускну здатність до 27 пар поїздів за добу дільниці Комиш-Зоря-Волноваха.

    Як повідомив Войцех Балчун, розроблена стратегія оновлення рухомого складу, так за 2017-2021 роки планується придбати і побудувати 96 тисяч одиниць і спрямувати на це 108 млрд грн. «Планується спрямувати на оновлення рухомого складу власні і залучені кошти. Це найбільша інвестиційна програма за всю історію Укрзалізниці», - сказав Войцех Балчун. За його словами, у 2017 році в оновлення ремонту рухомого складу та інфраструктури очікується інвестувати 27,5 млрд грн. «На ремонт рухомого складу спрямуємо 9 млрд грн, придбаємо та побудуємо близько 9 тисяч вантажних вагонів, відремонтуємо та модернізуємо 33 тисячі вантажних вагонів, придбаємо  50 пасажирських вагонів. Очікуємо, що рік буде прибутковим, виконання інвестиційної програми дозволить спрямувати 13 млрд грн на закупівлю у вітчизняного виробника, це збереже і створить 10 тисяч робочих місць», - розповів голова правління ПАТ «Укрзалізниця».

    Він також повідомив, що  продовжиться співпраця з ЄБРР та ЄІБ щодо реалізації проекту електрифікації напрямку Долинська-Миколаїв-Колосівка загальною вартістю 300 млн євро.

    За словами очільника товариства, відбуватиметься розвиток пасажирського сектору перевезень: на вокзалах будуть встановлені термінали самообслуговування, працюватиме безкоштовний Wi-Fi, розвиватиметься міжнародне сполучення із Польщею, Австрією та Болгарією.

    Продовжиться також створення вертикально-інтегрованої компанії. «Прийняли рішення про виділення філії UZ Cargo, створимо UZ Cargo International, що допомагатиме розвивати міжнародну діяльність. Також планується створення експедитора – «УЗ Форвардинг», - повідомив Войцех Балчун.