• In English
  • Пенсійний фонд розширив технічні можливості для консультування громадян у телефонному режимі
    опубліковано 23 січня 2015 року о 09:36

    Понад 365,6 тис. громадян звернулися минулого року до Контакт–центру ПФУ та на постійно діючі гарячі телефонні лінії органів Фонду, що дозволило оперативно вирішувати нагальні питання.

    Номери гарячих телефонних ліній оприлюднені у ЗМІ, на веб-сайтах органів Фонду, інформаційних стендах управління. Особливо затребуваними вони  стали у зв’язку з напруженою ситуацією у Донецькій та Луганській областях, адже саме тут вимушені переселенці можуть отримати інформацію про переведення пенсії за новим місцем проживання.

    З огляду на велику кількість звернень до Контакт-центру  Пенсійного фонду України, із 7 листопада 2014 року запроваджено додаткові  номери (044) 281-08-70 та (044) 281-08-71, за якими можна отримати відповіді на запитання щодо пенсійного забезпечення.

    Контакт–центр ПФУ працює у понеділок – четвер з 9.00 до 18.00, у п’ятницю – з 9.00 до 16.45, обідня перерва – з 13.00 до 13.45.