• In English
  • Український продукт має стати брендовим, - Олексій Павленко
    опубліковано 12 січня 2015 року о 17:16

    В Україні можливо мінімум удвічі підвищити ефективність родючості земель. Для цього потрібні інвестиції та доступне кредитування. Про це повідомив Міністр аграрної політики та продовольства Олексій Павленко в інтерв’ю телерадіокомпанії «Ера».

    «Ми плідно працюємо з європейськими країнами для відкриття європейських ринків. Нам вдалося серйозно підняти експортний потенціал країни в країнах ЄС. Ми плануємо відкрити кордони для експорту яловичини, свинини та молочної продукції у європейські країни. Китай і європейські країни зацікавленні в експорті української продукції. Робимо все можливе, щоб український продукт став брендовим», - заявив Олексій Павленко.

    За словами Міністра, планується запроваджувати довгострокові договори оренди, щоб приватний власник оберігав потенціал родючості землі. Аграрії мають планувати свою сівозміну на 5-7 років вперед.