Міністерство інфраструктури України у рамках роботи з імплементації
Угоди про асоціацію з ЄС візьме до уваги аналіз чинного національного
галузевого законодавства щодо виконання зобов’язань за Конвенціями
«Мінінфраструктури вітає такий проект. Оскільки транспорт – та
сфера, що найбільше впливає на стан екології в країні, Мінінфраструктури
підтримує ініціативи щодо розвитку та популяризації екологічної безпеки.
При міжнародних перевезеннях українські перевізники стовідсотково дотримуються
сучасних екологічних вимог та стандартів (Конвенція МОРПОЛ, відповідні
конвенції ЄЕК ООН та інші) - зокрема щодо технічного стану автомобілів,
зменшення забруднення морського середовища з суден. Тож Мінінфраструктури підтримує
необхідність впровадження в українське законодавство та забезпечення дотримання
таких норм й при внутрішніх перевезеннях», - зазначила Оксана Рейтер.
Заступник
Міністра подякувала учасникам проекту ПРООН/ГЕФ «Інтеграція положень Конвенції RIO у національну політику України» за ґрунтовний та
професійний аналіз транспортного законодавства стосовно виконання зобов’язань
цих міжнародних документів та запросила брати участь у робочих групах,
створених у Міністерстві з метою забезпечення імплементації Угоди
про асоціацію між Україною та ЄС.
Крім цього, Оксана
Рейтер наголосила, що Міністерство інфраструктури повністю відкрите до
співпраці з Міністерством екології та природних ресурсів щодо опрацювання,
погодження та надання пропозицій щодо імплементації тих «екологічних» директив
та регламентів ЄС, що прямо або опосередковано
стосуються сфери транспорту.
Нагадаємо, у 1992
році у Ріо-де-Жанейро під час Конференції ООН з навколишнього середовища і
розвитку започатковано Конвенцію з біологічного різноманіття, Рамкову конвенцію
про зміну клімату та Конвенцію про боротьбу з опустелюванням. Україна є
стороною цих трьох конвенцій. Відповідальним за їх
імплементацію в Україні є Міністерство екології та природних ресурсів.