• In English
  • Одеська залізниця готується до транспортування африканського вугілля
    опубліковано 13 жовтня 2014 року о 12:06

    У середині серпня нинішнього року Державне підприємство зовнішньоекономічної діяльності «Укрінтеренерго» уклало контракт із компанією Steel Mont Trading Ltd на поставку 1 млн. метричних тонн вугілля антрацитової групи з метою забезпечення диверсифікованості джерел поставок вугілля в Україну. Перша партія вугілля 84 тис. т прибуде в Іллічівський морський порт 16-20 жовтня 2014 р. Судно TX Scotian Express, завантажене вугіллям, уже вийшло з порту Річардс-Бей (ПАР).

    Як зазначив начальник вагонної служби Одеської залізниці Анатолій Драник основна увага приділятиметься підготовці піввагонів. «Найголовніше завдання, що стоїть перед залізничниками, – своєчасно подавати для перевезень твердого палива надійний рухомий склад. Оскільки перші судна з вугіллям прибудуть в Іллічівський морський торговельний порт, який співпрацює зі станцією Іллічівськ, то пункт підготовки вагонів під навантаження (він перебуває у межах цієї станції) забезпечують не лише необхідними матеріалами для поточного ремонту, а й додатковими кадрами (зварювальниками та слюсарями з ремонту рухомого складу), – пояснив Анатолій Драник. – Також задіють потенціал вагоноскладального цеху та експлуатаційного депо Одеса-Застава І, де вчасно готуватимуть рухомий склад для транспортування вугілля».

    Довідково

    Південно-Африканська республіка готова продати Україні 1 млн. т вугілля. Проте цієї кількості недостатньо, щоб компенсувати обсяги перевезень, втрачені внаслідок воєнних дій на Донбасі. В цілому видобуток вугілля в Україні у серпні поточного року за даними Державної служби статистики зменшився на 59,5% і становить 2,2 млн. т.

    В мирний час, а саме в 2013 р., Донецька залізниця в середньому щодобово відправляла 3 тис. 248 вагонів з вугіллям. На початку року цей середньодобовий показник становив 2 тис. 248 вагонів, а останні два місяці знизився до 700 вагонів.