• In English
  • Ефективність реформування податкової системи підтверджена якісними показниками, - Володимир Хоменко
    опубліковано 21 серпня 2014 року о 15:30

    Ефективність реформування податкової системи, механізм якої запущено, вже підтверджена якісними показниками роботи. На цьому наголосив Перший заступник Голови Державної фіскальної служби України Володимир Хоменко під час брифінгу в Будинку Уряду в четвер, 21 серпня.

    Він наголосив, що головне завдання фіскальної служби – забезпечити вчасне надходження податків та не допустити розкрадання коштів при проведенні видатків. Тож зусилля служби, зокрема, були спрямовані на боротьбу з тіньовим фінансовим обігом, з відмиванням коштів, недопущенням їх виведення за кордон тощо.

    «Ми основні зусилля зосередили саме на забезпеченні якісних показників роботи. З метою зменшення тиску на бізнес за моїм дорученням  проведено ревізію всіх кримінальних проваджень. Це дало свої результати – цього року розпочато 5,3 тисячі кримінальних проваджень, що на третину менше, аніж торік, - зазначив Володимир Хоменко. – В результаті цих проваджень виявлено значно більше збитків. Основні свої зусилля ми направляємо на тіньову економіку. Закінчено 2,8 тис. кримінальних проваджень, з них до суду направлено 770, що теж є вищим показником, порівняно з минулорічним».

    Керівник служби повідомив і про те, що припинено діяльність 37 конвертаційних центрів, з користувачів послугами яких стягнуто до бюджету 332 млн. грн. Упереджено незаконне відшкодування ПДВ на 3,2 млрд. грн., в середньому на одне кримінальне провадження припадає понад 16 млн. грн., тоді як минулоріч – 3,7 млн. грн.

    «Це говорить якраз про те, що ми беремо ті кримінальні провадження, де досить значні збитки», - наголосив Володимир Хоменко.

    Значний економічний ефект і від відпрацювання тіньового сектору економіки – 4,1 млрд. грн. за останні півтора місяці.

    В значній мірі, за словами Володимира Хоменка, цьому сприяло посилення особистої відповідальності керівників структурних підрозділів: «Два останні місяці ми відпрацювали процедуру, по якій відпрацьовуються фіктивні підприємства, два-три рази на місяць проводяться селекторні наради, куди запрошуються керівники територіальних підрозділів. Якщо вбачається, що є фінансові потоки, які не контролюються, то за це безпосередньо відповідають місцеві керівники».

    Також закрито 73 незаконних виробництва підакцизних товарів, вилучено товару майже на 290 млн. грн. З метою відшкодування втрат бюджету накладено арешт на майно та грошові кошти на суму 1,3 млрд. грн., торік цей показник становив – 350 млн. грн.