• In English
  • Укрпоршта: Клієнт отримуватиме смс-повідомлення про доставку посилок
    опубліковано 31 липня 2014 року о 11:51

    Укрпошта планує кардинально змінити якість послуг. Про це у своєму інтерв’ю порталу Hubs повідомив в.о. генерального директора Укрпошти Михайло Паньків.

    «Нам важливо впровадити єдиний для всієї України стандарт обслуговування клієнта, як у DeutschePost (німецька поштова компанія). Я впевнений, що нам вдасться зламати систему і ми навчимо листонош та операторів посміхатися клієнтам», – сказав Михайло Паньків.

    Сьогодні стоїть завдання переформувати Укрпошту із негнучкого державного підприємства в ефективний, рентабельний, успішний та якісний бізнес. За словами в.о. генерального директора Укрпошти, необхідно довести всім, що нові підходи до корпоративного бізнесу можуть бути реалізованими на державному підприємстві і Укрпошта зможе гідно конкурувати з приватними поштовими операторами за кожного клієнта.

    Розгалужена мережа Укрпошти – суттєва конкурентна перевага національного оператора і її потрібно не скорочувати, а навпаки, розширювати, шукаючи кращі локації для відділень поштового зв’язку.

    «Я вважаю, що нам потрібно більше сконцентруватися на основній поштовій діяльності. А непрофільні послуги можемо купувати на ринку, це буде дешевше, швидше і якісніше. Якщо у нас поламалося колесо – на ринку ми заплатимо лише за ремонт колеса й не будемо утримувати цілу автобазу для його ремонту», – зазначив керівник Укрпошти.

    Всі заходи, які планує запроваджувати Укрпошта, не є одіозними й не вимагають великих бюджетів та залучення дорогих консультантів. Найперше –потрібно покращити якість роботи. Як зазначив Михайло Паньків, якщо клієнт на вході і виході з поштового відділення буде задоволений, він радитиме нас друзям – і в нас збільшуватимуться доходи.

    Наразі в Укрпошті запущено масштабний проект галузевого навчання. Фахівці, які працюють з кожним листоношею та оператором, вчать працювати з клієнтом, правильно організувати своє робоче місце, надавати послуги тощо.

    Позитивні зміни Укрпошти слід чекати не тільки в обслуговуванні клієнтів, а й в інформаційному наповненні послуг, які надає національний оператор. Планується впровадження новітніх технологій, які допоможуть у режимі он-лайн показувати статус усіх посилок. Клієнту надсилатиметься смс-повідомлення про доставку посилки та буде надано можливість переадресувати посилку, якщо він знаходиться у відрядженні та хоче отримати її в іншому місці.

    Протягом останніх декількох місяців Укрпошта залишалася єдиним поштовим оператором, який працює на Сході. Через небезпеку загрози життю працівників та неможливість фізично дістатися до багатьох населених пунктів лише з минулого тижня національний оператор був змушений тимчасово припинити прийом та доставку пошти в зону активних бойових дій, зокрема міста Донецьк та Луганськ.