Укрпошта планує кардинально змінити якість послуг.
Про це у своєму інтерв’ю порталу Hubs повідомив в.о. генерального директора Укрпошти Михайло Паньків.
«Нам важливо впровадити єдиний для всієї України
стандарт обслуговування клієнта, як у DeutschePost
(німецька поштова компанія). Я впевнений, що нам вдасться зламати систему і ми
навчимо листонош та операторів посміхатися клієнтам», – сказав Михайло Паньків.
Сьогодні стоїть завдання переформувати Укрпошту із
негнучкого державного підприємства в ефективний, рентабельний, успішний та
якісний бізнес. За словами в.о. генерального
директора Укрпошти, необхідно довести всім, що нові підходи до корпоративного
бізнесу можуть бути реалізованими на державному підприємстві і Укрпошта зможе
гідно конкурувати з приватними поштовими операторами за кожного клієнта.
Розгалужена мережа Укрпошти – суттєва конкурентна
перевага національного оператора і її потрібно не скорочувати, а навпаки,
розширювати, шукаючи кращі локації для відділень поштового зв’язку.
«Я вважаю, що нам потрібно більше сконцентруватися
на основній поштовій діяльності. А непрофільні послуги можемо купувати на
ринку, це буде дешевше, швидше і якісніше. Якщо у нас поламалося колесо – на
ринку ми заплатимо лише за ремонт колеса й не будемо утримувати цілу автобазу
для його ремонту», – зазначив керівник Укрпошти.
Всі заходи, які планує запроваджувати Укрпошта, не
є одіозними й не вимагають великих бюджетів та залучення дорогих консультантів.
Найперше –потрібно покращити якість роботи. Як зазначив Михайло Паньків, якщо
клієнт на вході і виході з поштового відділення буде задоволений, він радитиме
нас друзям – і в нас збільшуватимуться доходи.
Наразі в Укрпошті запущено масштабний проект
галузевого навчання. Фахівці, які працюють з кожним листоношею та оператором,
вчать працювати з клієнтом, правильно організувати своє робоче місце, надавати
послуги тощо.
Позитивні зміни Укрпошти слід чекати не тільки в
обслуговуванні клієнтів, а й в інформаційному наповненні послуг, які надає
національний оператор. Планується впровадження новітніх технологій, які
допоможуть у режимі он-лайн показувати статус усіх посилок. Клієнту
надсилатиметься смс-повідомлення про доставку посилки
та буде надано можливість переадресувати посилку, якщо він знаходиться у
відрядженні та хоче отримати її в іншому місці.
Протягом останніх декількох місяців Укрпошта
залишалася єдиним поштовим оператором, який працює на Сході. Через небезпеку
загрози життю працівників та неможливість фізично дістатися до багатьох
населених пунктів лише з минулого тижня національний оператор був змушений
тимчасово припинити прийом та доставку пошти в зону активних бойових дій,
зокрема міста Донецьк та Луганськ.