
Інформація щодо законності прийнятого АМКУ рішення
Прес-служба Антимонопольного комітету України уповноважена поінформувати
громадськість стосовно скарги ТОВ "Аммо С"
від 17.06.2014 № 14/06-14, зареєстрованої в Комітеті 18.06.2014 за
№ 8-20/1341-ДЗ щодо встановлення Міністерством оборони України дискримінаційних
вимог у документації конкурсних торгів на закупівлю – "13.92.2. Вироби
текстильні готові, інші – 9 лотів" [оголошення № 117469, оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу з питань державних
закупівель, бюлетень від 12.05.2014 № 38 (884)].
Скарга від ТОВ "Аммо С" була подана до
органу оскарження за формою, в строки (18 червня 2014) та з оплатою за подання
такої скарги (як це передбачено постановою Кабінету Міністрів України), і
повністю відповідала Закону України "Про здійснення державних закупівель"
від 10.04.2014 № 1197-VII зі змінами і доповненнями, внесеними Законом
України від 6 травня 2014 року № 1234-VII, а також містила скарги заявника
на адресу Міністерства оборони України щодо організації конкурсу під
конкретного учасника.
Так, згідно зі змінами до документації конкурсних торгів розкриття
пропозицій конкурсних торгів мало відбутись 19 червня 2014.
Виходячи з наведеного, Антимонопольний комітет України, як орган
оскарження, не мав жодних підстав згідно з Законом не прийняти скаргу ТОВ
"Аммо С" до розгляду.
Крім того, Комітет, розуміючи важливість закупівлі
Розуміючи важливість питання, Колегія перенесла розгляд справи і вже о
20.00 20 червня 2014 року розглянула скаргу і відмовила ТОВ "Аммо С" у задоволенні вимог.
Принагідно слід зауважити, що 6 травня 2014 року були прийняті зміни до
законодавства
Однак, Міноборони України 12 травня 2014 року застосувало для закупівлі
бронежилетів процедуру
Надходження аналогічних скарг на наступних етапах закупівлі теж виключати
не можна.
За таких обставин Комітет діяв виключно в правових рамках, максимально
швидко вирішивши питання.
Разом з тим