• In English
  • Інформаційний обмін Пенсійного фонду з Державною виконавчою службою перейшов на електронну форму
    опубліковано 13 травня 2014 року о 17:35

    Пенсійний фонд України та Державна виконавча служба України 12 травня 2014 року повідомили свої підвідомчі територіальні управління про запровадження в промисловому режимі інформаційного обміну в електронному вигляді.

    Відтепер державні виконавці органів Державної виконавчої служби здійснюватимуть направлення запитів та отримуватимуть відповіді в електронній формі від Пенсійного фонду України щодо осіб-боржників, які працюють за трудовими та цивільно-правовими договорами або отримують пенсії. Першими користувачами цього сервісу під час його випробування були державні виконавці органів Державної виконавчої служби м. Києва, зараз така позитивна практика поширюється на всю Державну виконавчу службу.

    Інформаційний обмін здійснюється на центральному рівні в захищеному режимі із застосуванням електронного цифрового підпису.

    Державна виконавча служба України - це вже п’ята державна структура, з якою Пенсійним фондом України запроваджено такий міжвідомчий електронний документообіг. Новітній сервіс інформаційної взаємодії між двома відомствами підвищить ефективність їх роботи, мінімізує час на обслуговування інформаційних запитів державних виконавців, а також розвантажить працівників усіх рівнів Пенсійного фонду України від необхідності обробки значного обсягу письмових запитів. 

    Довідково

    Тільки на центральному рівні до Пенсійного фонду України від органів Державної виконавчої служби України станом на 13.05.2014 надійшло 2 484 письмових запити, що становить 86,2% від їх загальної кількості; аналогічні показники у 2013 році – 8 273 запитів або 88,9%.