• In English
  • У Мінрегіоні вирішують як здешевити будівництво "Повітряного експресу"
    опубліковано 22 квітня 2014 року о 18:26

    Шляхи швидкого розв’язання проблеми організації залізничного пасажирського  сполучення Центрального вокзалу (станція «Київ-Пасажирський») і міжнародного аеропорту «Бориспіль» обговорили на нараді в Мінрегіоні під головуванням заступника Міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства Дмитра Ісаєнка.

    Техніко-економічне обґрунтування цього проекту було затверджено колишнім Урядом України ще в березні 2011 року, але проектування завершено не було, тому будівництво так і не розпочалося. Станом на січень 2014 року загальна кошторисна вартість проекту «Повітряний експрес» складала 3 222,6 млн. грн., крім того, вартість рухомого складу (4 поїзди) – 510,7 млн. грн.

    За словами Дмитра Ісаєнка, сьогодні є перспектива приступити до будівництва проекту  і прискорити строки його реалізації, які попередньо складають 28 місяців. Він повідомив, що за дорученням Віце-прем’єр-міністра України – Міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України Володимира Гройсмана попередньо було розглянуто низку проектних рішень щодо мінімізації витрат і здешевлення проекту в цілому.

    «Розглядається, зокрема, можливість заміни технічного рішення з будівництва підземного тунелю та залізничного терміналу біля терміналу «D» аеропорту на наземну естакаду та криту платформу у вигляді «тубуса»,  захищену екранованою сіткою», – повідомив заступник Міністра.

    Також, за його словами, розглядається питання заміни будівництва чотирьохповерхового залізничного терміналу з тунелем для прибуття пасажирів в районі термінала «D» аеропорту на двоповерховий комплекс.

    Як зазначив Дмитро Ісаєнко, ці та інші технічні рішення дозволять, окрім скорочення  терміну реалізації проекту, зменшити вартість будівництва приблизно на 20%.

    За результатами наради учасники прийняли рішення вивчити запропоновані технічні рішення з  врахуванням європейського та світового досвіду. Водночас замовник будівництва – ДП «Держінвестпроект» за участю Мінрегіону підготує та винесе на розгляд Уряду пропозицію щодо поділення проекту будівництва «Повітряного експресу» на дві черги, що дозволить не зупиняючи реалізацію проекту здійснити його корегування з метою зменшення вартості.