• In English
  • Відбулася зустріч Голови Держспоживінспекції Сергія Орєхова з представниками громадськості
    опубліковано 28 березня 2014 року о 16:26

    За ініціативи Голови Держспоживінспекції України Сергія Орєхова відбулася зустріч з представниками громадськості.

    «Одним із завдань діяльності Держспоживінспекції України є формування нової системи взаємодії з громадськістю на принципах відкритості і прозорості. Це можливо виключно за умови тісної співпраці. Адже громадські організації представляють настрої широкого загалу споживачів, завжди відтворюють реальну картину стану справ у державі. Наше спільне завданнявиділити ті проблеми, які потребують першочергового вирішення, та допомогти створити баланс інтересів між головними учасниками ринкових відносин», - звернувся до представників громадськості Сергій Орєхов.

    Кількість звернень від громадян постійно зростає, і це свідчить не про те, що товари чи послуги стають гіршими, а підтверджує той факт, що споживач знає свої законні права та користується ними, а також зростає довіра до Держспоживінспекції України.  Тому інформаційно-роз’яснювальна робота відіграє важливу роль у формуванні нової споживчої політики та ринку, а саме: проведення консультацій з громадськістю, врахування пропозицій та зауважень.

    Представники громадськості погодилися з Головою Держспоживінспекції України у тому, що оперативне вирішення проблем споживачів вимагає від Інспекцій з питань захисту прав споживачів системного і цілеспрямованого підходу у роботі з місцевими органами влади, громадськими організаціями, який передбачає ряд цілісних заходів економічного, правового та організаційного характеру, спрямованих на захист прав і законних інтересів споживачів.

    На жаль, суб’єктами господарської діяльності не завжди забезпечується дотримання вимог Закону України «Про захист прав споживачів», порушуються правила торговельного і побутового обслуговування, санітарні норми. Про це свідчать чисельні скарги споживачів на якість продовольчих, непродовольчих товарів та ЖКХ. І тому профілактика і попередження правопорушень у сфері захисту прав споживачів – один з головних напрямів роботи Держспоживінспекції України та її територіальних органів.

    Представники громадськості наголосили на тому, що запроваджене  безпосереднє спілкування очільника Держспоживінспекції України, керівників територіальних органів під час прямих телефонних ліній із громадянами з усіх регіонів країни з одного боку надає можливість дізнатися про реальні проблеми споживачів, а з іншоговпевненість у тому, що державні органи не на словах, а на ділі переймаються та вирішують всі виникаючі спірні питання.

    «Ми повинні працювати злагоджено, загартовувати сильний командний дух. Щоб кожен споживач міг розраховувати на нашу підтримку, а виробник, реалізатор, у свою чергу, добре усвідомлював усю відповідальність за розповсюдження неякісної, небезпечної для здоров’я людей продукції», - сказав Сергій Орєхов.

    Наприкінці зустрічі усіма учасниками було наголошено на необхідності забезпечення безумовного виконання щомісячного плану взаємодії з громадськістю, розробленого та затвердженого Держспоживінспекцією України, щодо поширення інформаційно-роз’яснювальної роботи, удосконалення законодавчої бази сфери захисту прав споживачів та зміцнення зв’язків з громадськістю.