Робочий парк вантажних вагонів, щодобово задіяних у перевезеннях зернових, у березні 2014 року становив 12960 вагонів, що на 3261 вагон більше, ніж було задіяно у перевезеннях у березні 2013 року. Цієї кількості зерновозів достатньо для перевезення 40 млн тонн зернових вантажів. Такі дані озвучили у головному управлінні перевезень Укрзалізниці.
Парк зерновозів збільшився через зростання обсягів відремонтованих вагонів, виконаних залізничниками, зменшення кількості вагонів довготривалого запасу та повернення зерновозів з-за кордону.
Загальний обіг зерновоза з 1 по 23 березня 2014 року зменшився відповідно до аналогічного періоду 2013 року на 0,05 доби і становив 10,31 доби. Поліпшення відбулося за рахунок зменшення обігу порожнього зерновозу, який склав 6,64 доби проти 6,7 доби в минулому році, та зменшення обігу транзитного вагону, який склав 2,71 доби проти 2,92 доби в минулому році (-0,21 доби).
Обіг навантаженого вагона зменшено на 0,25 доби, обіг місцевого – на 0,21 доби, транзитного – на 0,56 доби.
У святкові та вихідні дні навантаження зменшувалося через відсутність замовлень з боку зернотрейдерів та інших вантажовласників і неритмічний підхід суден. Тепер залізничники очікують ажіотажного попиту на зерновози та вимог замовників задовольнити замовлення в оперативному режимі. Проте через технологічні обмеження можливості портів та елеваторів із навантаження-вивантаження такий підхід значно ускладнює логістику перевезень.
Окрім цього, досить часто узгоджені та прийняті плани не відповідають переробним спроможностям партнерів залізниці по навантаженню та вивантаженню.