
Оптимізація людських ресурсів - першочергове завдання Укравтодору в рамках реформування галузі
Для підвищення ефективності роботи райавтодорів та облавтодорів необхідно скоротити
адміністративно-господарський персонал та збільшити кількість працівників, які
фактично виконують роботи на автомобільних дорогах. Таку заяву зробив Голова
Державного агентства автомобільних доріг України Олександр Малін у ході прес-конференції 25 березня 2014 року.
На його думку,
сьогоднішня структура дорожньої галузі – затратна та нежиттєздатна. Зокрема,
ПАТ ДАК «Автомобільні дороги України» – це розгалужений та задержавлений
рудиментарний спадок, що лишився з часів Радянського Союзу, втративши свою ефективність з початком ринкової економіки.
«Оптимізація
людських ресурсів – це лише перший етап реструктуризації дорожнього
господарства. Наступним кроком стане відкриття нового
ринку робіт та послуг з експлуатаційного утримання та ремонту автомобільних
доріг державної форми власності», – зазначив він.
За його словами, виконавці зазначених робіт і
послуг мають визначатися серед приватних дорожніх компаній на конкурентній
основі в ході відкритих торгів і тендерів.
«Впевнений,
майбутнє – за максимальним роздержавленням систем управління, й ринкова
конкуренція надасть нам змогу не лише значно підвищити
своєчасність та якість дорожніх робіт, а й зменшити їх собівартість», –
підкреслив він.