Нині розвиток туризму в Україні максимально
залежить від спільних зусиль держави, громадських організацій та представників
бізнесу. На цьому наголосив Міністр інфраструктури Максим Бурбак,
відкриваючи конференцію, присвячену популяризації іміджу України та її
туристичних можливостей.
«Для розвитку туризму необхідна розвинена
інфраструктура. Але сьогодні держава не має коштів на масштабні проекти. Тому
необхідно залучати інвестиції. Нині ж туризм в Україні як ніколи потребує
підтримки. Впевнений, спільними зусиллями держави, громадських організацій,
представників туристичного бізнесу ми реалізуємо наявний туристичний потенціал
держави», - зазначив Максим Бурбак.
За його словами, незважаючи на трагічність останніх
подій наша держава залишається гостинною до туристів, й окрім Криму, в Україні
є ще інші місця для будь-якого виду відпочинку.
«Ми, як і раніше, залишаємось відкритими,
гостинними до гостей країни і звісно хочемо, щоб таких гостей у нас було більше
і більше з кожним роком. Зараз туризм переживає нелегкі часи. Літній сезон у
Криму зірвано і більшість туристів прямуватимуть до інших курортів. Проте в
Україні є що показати як гостям, так і самим українцям. Це й унікальні озера на
Волині, й мальовничі Карпати, й весела і багатогранна Одеса, й багато-багато
різних куточків країни. Тому нам треба переорієнтовуватися на інші види туризму
– зелений, сільський, подієвий. Ми маємо показати, що
в Україні безпечно, цікаво та дуже корисно побувати», - сказав Міністр.
У ході конференції учасникам було детально презентовано
стратегію туристичного бренду нашої держави, розробленого командою «ВікіСітіНоміка», дизайн-студії «Королівські митці» та
агентства «Brandhouse» на кошти німецького товариства
міжнародного співробітництва в Україні.
«У нас є короткострокова стратегія, яка дозволить
підтримати туристичний потік цьогорічного літнього сезону. Довгострокова - на
поточний рік і 2015 рік зі створення платформи національного туристичного
офісу. Він би зміг працювати не лише за рахунок місцевого і державного
бюджетів, а й за рахунок грандів, інвестиційних проектів, за рахунок зусиль і
бюджетів учасників ринку, які зацікавлені у цьому проекті», - розповіла голова Держтуризмкурорту Олена Шаповалова.
Вона повідомила, що увесь бренд-бук (логотип,
фірмові шрифти, маркетинг-аналітика, презентаційний ролик та правила їх
використання) розміщено на сайтах http://www.tourism.gov.ua/ua/
та http://visitukraine.gov.ua/tourist_brand.
Усі охочі можуть вільно його використовувати, без будь-яких офіційних дозволів,
у своїй рекламній та сувенірній продукції.
Крім того, фахівці Держтуризмкурорту
разом із представниками готельного бізнесу під час конференції представили
антикризову стратегію для галузі у рамках сьогоднішньої суспільно-політичної
ситуації в державі. Ця стратегія спрямована на зацікавлення потенційних
туристів подорожувати Україною.