• In English
  • Укрзалізниця впроваджує інновації в електрифікації та електропостачанні
    опубліковано 27 лютого 2014 року о 10:44

    У господарстві електрифікації та електропостачання залізничної галузі активно апробуються і впроваджуються інновації, які забезпечуватимуть пасажирам безпечні та комфортні подорожі, а в перспективі суттєво прискорять рух поїздів на електрифікованих ділянках. Також на залізниці надходить нова унікальна техніка та прилади для господарства електропостачання.

    Як повідомили в головному управлінні електрифікації та електропостачання Укрзалізниці, нещодавно на перегоні Федунка – Сагайдак Південної залізниці розпочато дослідну експлуатацію ізольованих горизонтальних консолей контактної мережі, які розраховані на рух поїздів до 200 км/год. За словами фахівців, консолі нового типу сприятимуть більш якісній роботі контактної мережі. Передбачається, що після успішного завершення випробувань на даній ділянці такі підтримуючі елементи широко використовуватимуться й на інших залізницях України при будівництві швидкісних ліній.

    Також у минулому році було впроваджено два нових типи секційних ізоляторів контактної мережі постійного та змінного струму для швидкості руху 160 км/год виробництва Сімферопольського електротехнічного заводу, а також нові розподільчі пристрої, призначені для прийому і розподілу електричної енергії.

    За словами фахівців, нині існує велика потреба в появі автоматизованої системи діагностики електрообладнання тягових підстанцій, завдяки якій можна здійснювати безперервний моніторинг стану обладнання. Дослідний зразок такого виробу вже пройшов успішну експлуатацію на тяговій підстанції станції Бобрик Південно-Західної залізниці. Передбачається, що у цьому році на залізницях буде впроваджено по одному такому комплексу.

    Значно полегшити роботу залізничних енергетиків, зробити її більш якісною покликані розробки нової техніки. Зокрема, вже пройшов ходові випробування дослідний зразок аварійно-відновлювальної автомотриси, розробленої та виготовленої на замовлення Укрзалізниці науково-виробничим комплексом «Дніпроспецмаш». Висновками міжвідомчої комісії дозволено дослідну експлуатацію новинки на одній із залізниць. У цьому році Укрзалізниця планує придбати одну таку машину, що працюватиме на Південній залізниці.

    Як повідомили в головному управлінні електрифікації та електропостачання Укрзалізниці, загалом упродовж 2013 року в господарстві випробовувалося 17  нових технічних рішень, 9 із них впроваджено в постійну експлуатацію. У цьому році на залізницях України продовжується дослідна експлуатація таких зразків нової продукції, як електрозахисний комплекс-сигналізатор про наближення до високої напруги на Львівській залізниці, ізолятори контактної мережі різних типів на Південно-Західній, Придніпровській та Одеській залізницях, жорсткі поперечини контактної мережі на Придніпровській та Одеській залізницях.