• In English
  • Залізничники планують відремонтувати інфраструктуру і колійне обладнання на 3,04 млрд. грн.
    опубліковано 25 лютого 2014 року о 10:34

    Укрзалізниця утримує залізничну інфраструктуру у технічному стані, що гарантує безпеку руху, забезпечує плавність руху поїздів та допустимі швидкості. У поточному році залізничники спрямують кошти на ремонт основних засобів у колійному господарстві, на реконструкцію магістралей з укладанням подовжених рейок безстикової колії, на модернізацію колійних машин, колієвимірювальних і дефектоскопних вагонів, механізмів та обладнання. Фінансування із держбюджету на ці цілі Укрзалізниця не отримала.

    Зокрема, капітально буде відремонтовано 341,4 км колії; середнім ремонтом оновлено 571,3 км; комплексно-оздоровчим – 365 км. Також планується реконструювати 325,7 км магістралей з укладанням подовжених рейок безстикової колії. Крім того, колійники реконструюють 155 комплектів стрілочних переводів, замінять 115 на нові та 223 – на старопридатні, полагодять середнім ремонтом 422 комплекти.

    Забезпечення  безпеки  руху  на  залізничних переїздах у перевізному процесі залізниць України є одним із пріоритетних напрямків діяльності Укрзалізниці. Тому велика увага приділяється технічному оснащенню переїздів, стану переїзного настилу, дорожнього покриття та іншим чинникам, які впливають на забезпечення безпеки руху поїздів і автотранспортних засобів. У 2014 році заплановано обладнати автоматичною світлофорною сигналізацією 8 залізничних переїздів з автобусним рухом та виконати капітальний ремонт 90 переїздів.

    Укрзалізниця – підприємство, яке з року в рік самостійно вирішує проблему інвестицій в галузь, без підтримки з боку держави у питаннях цільового фінансування та дотацій на пасажирські перевезення –– це стає перешкодами на шляху розвитку та переоснащення галузі, призводить до хронічного недофінансування плану капітальних інвестицій залізничної інфраструктури. Цей факт в умовах значної зношеності основних фондів є предметом серйозного занепокоєння та прискіпливої уваги з точки зору безпеки руху та потребує комплексу рішень та заходів щодо реалізації державної політики в галузі залізничного транспорту.

    Потрібно зазначити, що для забезпечення стабільного стану інфраструктури колійного господарства щорічно необхідно виконувати близько 800 км модернізації та 1000 км капітального ремонту колії.

    Загалом щорічна потреба фінансування колійної інфраструктури залізниць складає 6,8 млрд грн. Найбільшу проблему становлять прострочені терміни капітальних ремонтів залізничної інфраструктури, від стану якої залежить швидкість та безпека руху поїздів. Залізничники планують спрямувати у колійне господарство більше 3 млрд грн.

    Довідково

    Експлуатаційна протяжність головних залізничних колій  України становить 21640,4 км, з яких 74%  – це безстикові колії.

    Загалом на залізницях України знаходиться 19407 інженерних споруд, із яких 7813 мостів, 101 автошляхопровід, 44 залізничні тунелі, 10948 водопропускних труб.