Попередження
надмірної концентрації вологи на автомобільних дорогах та їх узбіччях – одне з
першочергових завдань регіональних дорожників із початку відлиги. Накопичення
води на проїзній частині не лише спричиняє інтенсивне утворення вибоїн і тріщин, а й може призвести до просідання дорожнього
покриття.
«Уже майже
завершені роботи зі скидання снігових валів із розподільних смуг та узбіч і
продовжено організацію поверхневого водовідводу з проїзної частини доріг», –
зазначив начальник управління експлуатаційного утримання доріг Укравтодору Олег
Федоренко.
За його словами, під час робіт спеціалісти розчищають отвори водопропускних
труб, лотків і дренажів, а у місцях, де вони відсутні – організовують
водовідвідні траншеї.
«Крім того,
регіональними службами здійснюється постійний моніторинг підвищення
рівня води в річках та стану штучних споруд при проходженні льодоходу», – додав
він.