• In English
  • Розроблено Типові навчальні плани для дітей з особливими освітніми потребами
    опубліковано 30 січня 2014 року о 11:27

    З метою впровадження з 1 вересня 2014 року Державного стандарту початкової загальної освіти для дітей з особливими освітніми потребами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 серпня 2013 р. № 607, Міністерством освіти і науки розроблено Типові навчальні плани спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку (початкова школа).

    Типові навчальні плани визначають зміст і структуру початкової загальної освіти дітей з особливими освітніми потребами за допомогою інваріантної та варіативної складових, якими встановлюється погодинне співвідношення між освітніми галузями; гранично допустиме тижневе навантаження учнів; загальнотижнева кількість годин за освітніми галузями та загальнотижнева кількість годин на корекційно-розвиткові заняття.

    Інваріантна складова формується на державному рівні і є обов’язковою для всіх загальноосвітніх навчальних закладів незалежно від їх підпорядкування, типу та форми власності. Змістове наповнення освітніх галузей інваріантної складової визначається Державним стандартом початкової загальної освіти, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України 20 квітня 2011 р. № 462.

    Змістове наповнення варіативної складової формується навчальним закладом з урахуванням особливостей регіону, типу закладу, індивідуальних освітніх потреб дітей.

    Типові навчальні плани зорієнтовані на роботу початкової школи за 5-денним навчальними тижнем та протягом 5 років навчання.