Державна адміністрація залізничного транспорту України
повідомляє про основні експлуатаційні показники роботи залізниць України у
минулому році.
В умовах
скорочення експлуатаційного парку через його значне зношення залізниці прагнуть
максимально ефективно використовувати рухомий склад. Це дозволяє своєчасно та
повному обсязі забезпечувати перевезення
пасажирів та вантажів.
Так, за статистичними даними, середньодобове навантаження
на залізницях України за січень-грудень 2013 року складає 1,034 млн. тонн. Це 98,5%
до плану та 100,1% до 2012 року.
Обіг вантажного вагона становить 7,54 діб – 106,4% до планового
завдання, зокрема навантаженого вагона – 3,29 діб (103% до плану).
У 2013 році також більш продуктивно використовувався локомотивний парк
залізниць. Так, середньодобовий пробіг локомотива становив 497 км, що на 4%
більше до планового завдання та на 3,5% більше аналогічних показників 2012
року.
Середньодобова продуктивність локомотивного парку – 1424 тис. ткм брутто
(103,3% до плану та 103,6% до позаминулорічного показника).
Експлуатаційний вантажообіг локомотивів за 2013 рік склав 365305,55 млн
ткм брутто, що на 6% менше 2012 року. Загальний експлуатаційний вантажообіг – 220828,34
млн ткм нетто, транзитні перевезення – 33888 млн ткм.
Середня вага вантажного поїзда – 3424 тонн (101,1% до плану та 100,2% до
2012 року). Середня технічна швидкість локомотивів становить 45,3 км/год
(101,1% до плану та 101,1% до позаминулого року).
З метою удосконалення перевізного процесу, прискорення часу прямування
поїздів продовжується відповідна робота. Удосконалюється технологія
обслуговування поїздів на подовжених дільницях обслуговування.
Покращено рівень виконання графіка руху до рівня минулого року:
пасажирських на відправленні – на 0,2%, на прослідуванні на 0,3%; приміських –
на відправленні на 0,2%, на
прослідуванні – на 0,6%.
Раніше повідомлялося, що проведена у
минулому році робота з організації більш ефективного використання вантажних
вагонів дозволила зменшити на 2,02 год. (або на 8,3%) середній час
користування вагонами на під’їзних коліях промислових підприємств, у порівнянні
з 2012 роком.