Станом на 9 січня
2014 року Державне підприємство «Інформаційний центр»
отримало та обробило 91 відсоток замовлень на отримання послуг електронного
цифрового підпису, що надійшли від користувачів реєстрів, чисельність яких
становить близько 25 тисяч.
Нагадаємо:
послуги електронного цифрового підпису для
забезпечення роботи Єдиних та державних реєстрів надаються акредитованим
центром сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту Міндоходів
безоплатно, що дозволяє суттєво заощаджувати державні кошти, оптимізувати
функціонування інформаційної мережі Міністерства юстиції України та підвищувати
ефективність обслуговування користувачів реєстрів.
Як відомо, до цього вартість послуги з
генерації електронного підпису, яка надавалася компанією «Арт-Майстер», сягала
від 324 до 513 гривень на рік для кожного користувача реєстрів.
Загалом у січні
2014 року буде остаточно переведено користувачів реєстрів
на обслуговування до акредитованого центру сертифікації ключів
Інформаційно-довідкового департаменту Міндоходів України. Це відбувається на
виконання доручення Міністра юстиції України, у зв’язку з чим державним підприємством «Інформаційний центр» продовжують
здійснюватись відповідні організаційні та технологічні заходи.
Загалом Державне підприємство «Інформаційний центр» забезпечує функціонування
18 Єдиних та державних реєстрів, основними користувачами яких є підрозділи
Міністерства юстиції України, Державна виконавча служба України, Державна
реєстраційна служба України, нотаріуси.