Інформація
про роботу із зверненнями громадян,
що надійшли до Кабінету Міністрів України
протягом січня – березня 2022 року
Впродовж січня – березня 2022 року до Кабінету Міністрів України надійшло 3 654 індивідуальних та колективних звернення від 8 850 громадян з усіх регіонів України. З них 1 491 письмових звернень, що надійшли поштою, опрацьовано та зареєстровано в автоматизованій системі «Звернення громадян», 2 163 електронних та усних звернень, поданих за допомогою засобів телефонного зв’язку.
Найбільше письмових звернень до Кабінету Міністрів України надійшло від жителів м. Києва, Харківської та Одеської областей, найменше – з-за кордону, з Чернівецької та Тернопільської областей.
Найбільше питань, що порушували громадяни у зверненнях до Прем’єр-міністра України та Кабінету Міністрів України впродовж І кварталу 2022 року, стосувалися:
забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян – 25,3 відсотка звернень;
соціального захисту – 18,5 відсотка;
діяльності центральних органів виконавчої влади – 11,9 відсотка;
комунального господарства – 9,5 відсотка;
охорони здоров’я – 6,8 відсотка.
Продовжує свою роботу сервіс «Електронні петиції» Урядового порталу, на який впродовж І кварталу поточного року надійшло 33 петиції.
Впродовж січня – лютого п.р. функціонувала пряма телефонна лінія Кабінету Міністрів України за участю керівників центральних органів виконавчої влади. У березні проведення прямої телефонної лінії Кабінету Міністрів України тимчасово припинено.
За даними, поданими центральними та місцевими органами виконавчої влади, до органів виконавчої влади впродовж січня – березня 2022 року надійшло 56 413 звернень від 80,6 тис громадян.
Управління з питань роботи із зверненнями громадян
Секретаріату Кабінету Міністрів України