Впродовж 2022 року до Кабінету Міністрів України надійшло 14 157 індивідуальних та колективних звернення з усіх регіонів України. З них 6 049 письмових звернень, що надійшли поштою, 8 108 електронних та усних звернень, поданих за допомогою засобів телефонного зв’язку.
Найбільше звернень до Кабінету Міністрів України надійшло від жителів м. Києва, Одеської та Київської областей, найменше – з Автономної Республіки Крим, Луганської та Херсонської областей.
Найбільш актуальними питаннями, що порушували громадяни у зверненнях до Прем’єр-міністра України та Кабінету Міністрів України впродовж 2022 року, були:
комунального господарства – 18,7 відсотка звернень;
забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян – 18,6 відсотка;
соціального захисту – 16,5 відсотка;
діяльності центральних органів виконавчої влади – 8,6 відсотка;
обороноздатності, суверенітету, міждержавних та міжнаціональних відносин – 4,7 відсотка.
Продовжує свою роботу сервіс «Електронні петиції» Урядового порталу, на який впродовж року надійшло 845 петицій.
Дві петиції набрали необхідну кількість підписів громадян на їх підтримку («Про повернення в цифровий ефір українських телеканалів «ЕСПРЕСО», «5-ГО» і «ПРЯМИЙ» та «Скасувати реорганізацію Довженко-Центру ( за»). Відповіді за підписом Прем’єр-міністра України оприлюднено на Урядовому порталі.
За даними, поданими центральними та місцевими органами виконавчої влади, до органів виконавчої влади впродовж 2022 року надійшло 343 243 звернення від 600 тис. громадян.
Управління з питань роботи із зверненнями громадян
Секретаріату Кабінету Міністрів України