• In English
  • Інформація про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Кабінету Міністрів України у січні – березні 2021 року

    Впродовж січня – березня 2021 року до Кабінету Міністрів України надійшло  15 560 індивідуальних та колективних звернень від 872 616 громадян з усіх регіонів України. 

    З них 13 704 письмових звернень, 1 856 електронних звернень та усних звернень, поданих за допомогою засобів телефонного зв’язку.

    З метою запобігання можливого поширення гострої респіраторної хвороби, спричиненої коронавірусом та на виконання заходів ефективної протидії поширення коронавірусної інфекції тимчасово особистий прийом громадян у приймальні Кабінету Міністрів України припинено.

    Найбільше письмових звернень до Кабінету Міністрів України надійшло від жителів м. Києва, Вінницької та Харківської областей, найменше – з Автономної Республіки Крим, з-за кордону, з Чернівецької та Івано-Франківської областей.

    Найбільше питань, що порушувалися громадянами у зверненнях до Прем’єр-міністра України та Кабінету Міністрів України впродовж січня – березня п.р., стосувалися:

    діяльності центральних органів виконавчої влади – 61,4 відсотка звернень;

     діяльності Верховної Ради України, Президента України та Кабінету Міністрів України – 17,9 відсотка;

    соціального захисту – 5,1 відсотка;

    забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян  – 4,9 відсотка;

    комунального господарства  – 3,2 відсотка.

    Продовжує свою роботу сервіс «Електронні петиції» Урядового порталу, на який надійшло 55 петицій.

    За даними, поданими центральними та місцевими органами виконавчої влади, до органів виконавчої влади впродовж січня – березня 2021 року надійшло 168 412 звернень від 521,2 тис громадян.



    Управління з питань роботи із зверненнями громадян

    Секретаріату Кабінету Міністрів України