Впродовж січня – березня 2021 року до Кабінету Міністрів України надійшло 15 560 індивідуальних та колективних звернень від 872 616 громадян з усіх регіонів України.
З них 13 704 письмових звернень, 1 856 електронних звернень та усних звернень, поданих за допомогою засобів телефонного зв’язку.
З метою запобігання можливого поширення гострої респіраторної хвороби, спричиненої коронавірусом та на виконання заходів ефективної протидії поширення коронавірусної інфекції тимчасово особистий прийом громадян у приймальні Кабінету Міністрів України припинено.
Найбільше письмових звернень до Кабінету Міністрів України надійшло від жителів м. Києва, Вінницької та Харківської областей, найменше – з Автономної Республіки Крим, з-за кордону, з Чернівецької та Івано-Франківської областей.
Найбільше питань, що порушувалися громадянами у зверненнях до Прем’єр-міністра України та Кабінету Міністрів України впродовж січня – березня п.р., стосувалися:
діяльності центральних органів виконавчої влади – 61,4 відсотка звернень;
діяльності Верховної Ради України, Президента України та Кабінету Міністрів України – 17,9 відсотка;
соціального захисту – 5,1 відсотка;
забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян – 4,9 відсотка;
комунального господарства – 3,2 відсотка.
Продовжує свою роботу сервіс «Електронні петиції» Урядового порталу, на який надійшло 55 петицій.
За даними, поданими центральними та місцевими органами виконавчої влади, до органів виконавчої влади впродовж січня – березня 2021 року надійшло 168 412 звернень від 521,2 тис громадян.
Управління з питань роботи із зверненнями громадян
Секретаріату Кабінету Міністрів України