Інформація
про роботу із зверненнями громадян,
що надійшли до Кабінету Міністрів України
у 2024 році
Впродовж січня – грудня 2024 року до Кабінету Міністрів України надійшло 25 222 індивідуальних та колективних звернення від 397 218 громадян з усіх регіонів України, що на 37,3 відсотка більше, ніж за відповідний період попереднього року.
Найбільше звернень до Кабінету Міністрів України надійшло від жителів м. Києва, Харківської та Житомирської областей, найменше – з м. Севастополь, Автономної Республіки Крим та Луганської області.
Серед актуальних питань, що порушували громадяни у зверненнях до Прем’єр-міністра України та Уряду впродовж 2024 року:
- забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян, запобігання дискримінації – 25,3 відсотка;
- соціальної політики, соціального захисту населення (переважно звернення з вимогами проведення перерахунку пенсії, призначення субсидій, соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам, реформування законодавства з питань соціального захисту) – 14,1 відсотка;
- комунального господарства (щодо вартості та якості житлово-комунальних послуг, проведення ремонту постраждалих від військової агресії об’єктів, проблеми із водопостачанням та забезпеченням населення питною водою, обурення підвищенням тарифів на електропостачання) – 12 відсотків;
- діяльності місцевих органів виконавчої влади – 9,7 відсотка;
- діяльності центральних органів виконавчої влади (у тому числі законопроектної діяльності, розробки нормативно-правових актів, роз’яснення положень законодавства) – 9,6 відсотка.
Продовжує свою роботу сайт «Електронні петиції» Урядового порталу, на який впродовж звітного періоду надійшло 1 519 електронних петицій від громадян до Кабінету Міністрів України, що в 1,6 рази більше, ніж за відповідний період минулого року. 17 електронних петицій набрали необхідну кількість підписів громадян на їх підтримку, відповіді Прем’єр-міністра України на електронні петиції оприлюднено на Урядовому порталі у встановлені строки.
У зв’язку з введенням в Україні воєнного стану, тимчасово припинено особистий прийом громадян у приймальні Кабінету Міністрів України до дня припинення чи скасування воєнного стану. Водночас, для подання письмових звернень громадянами, які особисто звертаються до Уряду, поруч зі входом до приймальні Кабінету Міністрів встановлено скриньку для листів. За потреби працівниками Управління з питань роботи із зверненнями громадян надаються індивідуальні поради та консультації. Громадяни можуть звернутись до працівників за телефоном (044) 256-72-08.
За даними, поданими центральними та місцевими органами виконавчої влади, до органів виконавчої влади впродовж 2024 року надійшло 594 847 звернень від 1 146 тис. громадян.
Управління з питань роботи із зверненнями громадян
Секретаріату Кабінету Міністрів України