• In English
  • Інформація про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Кабінету Міністрів України у 2020 році

    Впродовж 2020 року до Кабінету Міністрів України надійшло 27 199 індивідуальних та колективних звернень від 228 813 громадян з усіх регіонів України. З них 19 195 письмових звернень, 7 733 електронних звернень та усних звернень, поданих за допомогою засобів телефонного зв’язку,  271 – звернення, подані на особистому прийомі в приймальні Кабінету Міністрів України.

    Найбільше письмових звернень до Кабінету Міністрів України надійшло від жителів м. Києва, Дніпропетровської та Одеської областей, найменше – з Автономної Республіки Крим, з-за кордону, з Луганської та Херсонської областей.

    Найбільше питань, що порушувалися громадянами у зверненнях до Прем’єр-міністра України та Кабінету Міністрів України впродовж року, стосувалися:

    • діяльності центральних органів виконавчої влади – 34,6 відсотка звернень;
    • забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян – 14,4 відсотка;
    • соціального захисту – 11,5 відсотка;
    • комунального господарства – 6,2 відсотка;
    • діяльності Верховної Ради України, Президента України та Кабінету Міністрів України – 4,8 відсотка.

    Продовжує свою роботу сервіс «Електронні петиції» Урядового порталу, на який впродовж року надійшло 642 петиції.

    З метою запобігання можливого поширення гострої респіраторної хвороби, спричиненої коронавірусом та на виконання заходів ефективної протидії поширення коронавірусної інфекції з 14 березня 2020 р. тимчасово особистий прийом громадян у приймальні Кабінету Міністрів України припинено.

                      За даними, поданими центральними та місцевими органами виконавчої влади, до органів виконавчої влади впродовж 2020 року надійшло 676 263 звернень від  1 531,7 тис громадян.



    Управління з питань роботи із зверненнями громадян

    Секретаріату Кабінету Міністрів України