• In English
  • Підсумки роботи із запитами на інформацію, що надійшли на адресу Секретаріату Кабінету Міністрів України з 9 травня 2011 року по 31 січня 2018 року

    З 9 травня 2011 р. (дня набрання чинності Закону України «Про доступ до публічної інформації») по 31 січня 2018 р. до Секретаріату Кабінету Міністрів надійшло 19619 запитів на інформацію.

    Із них отримано електронною поштою – 11807, поштою – 7045, телефоном – 652, факсом – 115.

    Від фізичних осіб надійшло 13618 запитів, від юридичних осіб – 2181, від об’єднань громадян без статусу юридичної особи – 2106, від представників засобів масової інформації – 1714.

    Найбільше запитів на інформацію надійшло з м. Києва, Одеської, Львівської, Харківської, Дніпропетровської, Київської та Донецької областей.

    Переважну більшість запитувачів цікавила інформація довідково-енциклопедичного характеру (49,5 відсотка від загальної кількості запитів), правова інформація (14,1 відсотка) та соціологічна інформація (5,5 відсотка).

    Усі запити були своєчасно розглянуті. Із них: на 11054 запити надано ґрунтовні відповіді по суті в межах компетенції Секретаріату Кабінету Міністрів, 8455 запитів відповідно до вимог частини третьої статті 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації» надіслано належним розпорядникам інформації з одночасним наданням  відповідних роз’яснень запитувачам, 110 запитів опрацьовуються в установленому порядку.

    Управління забезпечення доступу до публічної інформації

    Департаменту інформації та комунікацій з громадськістю

    Секретаріату Кабінету Міністрів України