• In English
  • Підсумки роботи із запитами на інформацію, що надійшли на адресу Секретаріату Кабінету Міністрів України з 9 травня 2011 року по 30 квітня 2018 року

    З 9 травня 2011 р. (дня набрання чинності Закону України «Про доступ до публічної інформації») по 30 квітня 2018 р. до Секретаріату Кабінету Міністрів надійшло 20596 запитів на інформацію.

    Із них отримано електронною поштою – 12356, поштою – 7458, телефоном – 667, факсом – 115.

    Від фізичних осіб надійшло 14314 запитів, від юридичних осіб – 2260, від об’єднань громадян без статусу юридичної особи – 2223, від представників засобів масової інформації – 1799.


    Найбільше запитів на інформацію надійшло з м. Києва, Одеської, Львівської, Харківської, Дніпропетровської, Київської та Донецької областей.

    Переважну більшість запитувачів цікавила інформація довідково-енциклопедичного характеру (49 відсотків від загальної кількості запитів), правова інформація
    (14,3 відсотка) та соціологічна інформація (5,7 відсотка).

    Усі запити були своєчасно розглянуті. Із них: на 11623 запити надано ґрунтовні відповіді по суті в межах компетенції Секретаріату Кабінету Міністрів, 8891 запит відповідно до вимог частини третьої статті 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації» надіслано належним розпорядникам інформації з одночасним наданням  відповідних роз’яснень запитувачам, 82 запити опрацьовуються в установленому порядку.

    Управління забезпечення доступу до публічної інформації

    Департаменту інформації та комунікацій з громадськістю

    Секретаріату Кабінету Міністрів України