• In English
  • Підсумки роботи із запитами на інформацію, що надійшли на адресу Секретаріату Кабінету Міністрів України з 9 травня 2011 року по 31 жовтня 2018 року

    З 9 травня 2011 р. (дня набрання чинності Закону України «Про доступ до публічної інформації»)
    по 31 жовтня 2018 р. до Секретаріату Кабінету Міністрів надійшло 22292 запити на інформацію.

    Із них отримано електронною поштою – 13477, поштою – 7941, телефоном – 755, факсом – 119.

    Від фізичних осіб надійшло 15553 запити, від об’єднань громадян без статусу юридичної
    особи – 2404, від юридичних осіб – 2366, від представників засобів масової інформації – 1969.

    Найбільше запитів на інформацію надійшло з м. Києва, Одеської, Львівської, Дніпропетровської, Харківської, Київської та Донецької областей.

    Переважну більшість запитувачів цікавила інформація довідково-енциклопедичного характеру (48,6 відсотка від загальної кількості запитів), правова інформація (14,4 відсотка) та соціологічна інформація (5,5 відсотка).

    Усі запити були своєчасно розглянуті. Із них: на 12520 запитів надано ґрунтовні відповіді по суті в межах компетенції Секретаріату Кабінету Міністрів, 9711 запитів відповідно до вимог частини третьої статті 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації» надіслано належним розпорядникам інформації з одночасним наданням  відповідних роз’яснень запитувачам, 61 запит опрацьовується в установленому порядку.

    Управління забезпечення доступу до публічної інформації

    Департаменту інформації та комунікацій з громадськістю

    Секретаріату Кабінету Міністрів України