• In English
  • Підсумки роботи із запитами на інформацію, що надійшли на адресу Секретаріату Кабінету Міністрів України з 9 травня 2011 року по 30 листопада 2018 року

    З 9 травня 2011 р. (дня набрання чинності Закону України «Про доступ до публічної інформації») по 30 листопада 2018 р. до Секретаріату Кабінету Міністрів надійшло 22580 запитів на інформацію.

     Із них отримано електронною поштою – 13649, поштою – 8038, телефоном – 774, факсом – 119.


    Від фізичних осіб надійшло 15793 запити, від об’єднань громадян без статусу юридичної особи – 2417, від юридичних осіб – 2381, від представників засобів масової інформації – 1989


    Найбільше запитів на інформацію надійшло з м. Києва, Одеської, Дніпропетровської, Львівської, Харківської, Київської та Донецької областей.


    Переважну більшість запитувачів цікавила інформація довідково-енциклопедичного характеру (48,2 відсотка від загальної кількості запитів), правова інформація (14,8 відсотка) та соціологічна інформація (5,4 відсотка).

    Усі запити були своєчасно розглянуті. Із них: на 12698 запитів надано ґрунтовні відповіді по суті в межах компетенції Секретаріату Кабінету Міністрів, 9832 запити відповідно до вимог частини третьої статті 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації» надіслано належним розпорядникам інформації з одночасним наданням відповідних роз’яснень запитувачам, 50 запитів опрацьовуються в установленому порядку.

    Управління забезпечення доступу до публічної інформації

    Департаменту інформації та комунікацій з громадськістю

    Секретаріату Кабінету Міністрів України