• In English
  • Підсумки роботи із запитами на інформацію, що надійшли на адресу Секретаріату Кабінету Міністрів України з 9 травня 2011 року по 31 січня 2016 року

    З 9 травня 2011 р. (дня набрання чинності Закону України «Про доступ до публічної інформації») по 31 січня 2016 р. до Секретаріату Кабінету Міністрів надійшло 11946 запитів на інформацію.

    Із них отримано електронною поштою – 7037, поштою – 4364, телефоном – 448, факсом – 97.

    Шляхи_надходження-1-2016

    Від фізичних осіб надійшло 8363 запити, від юридичних осіб – 1692, від об’єднань громадян без статусу юридичної особи – 976, від представників засобів масової інформації – 915.

    категорії-запитувачів-1_201

    Найбільше запитів на інформацію надійшло з м. Києва, Одеської, Львівської, Харківської, Дніпропетровської, Київської та Донецької областей.

    по-регіонах-1-_2016

    Переважну більшість запитувачів цікавила інформація довідково-енциклопедичного характеру (53,2 відсотка від загальної кількості запитів), правова інформація (14,7 відсотка) та статистична інформація (6,3 відсотка).

    види-інформації

    Усі запити були своєчасно розглянуті. Із них: на 6642 запити надано ґрунтовні відповіді по суті в межах компетенції Секретаріату Кабінету Міністрів, 5248 запитів відповідно до вимог частини третьої статті 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації» надіслано належним розпорядникам інформації з одночасним наданням відповідних роз’яснень запитувачам, 56 запитів опрацьовуються в установленому порядку.

    результати-розгляду

    Управління забезпечення доступу до публічної інформації

    Департаменту інформації та комунікацій з громадськістю

    Секретаріату Кабінету Міністрів України