• In English
  • Підсумки роботи із запитами на інформацію, що надійшли на адресу Секретаріату Кабінету Міністрів України від 9 травня 2011 року по 30 листопада 2016 року

    З 9 травня 2011 р. (дня набрання чинності Закону України «Про доступ до публічної інформації») по 30 листопада 2016 р. до Секретаріату Кабінету Міністрів надійшло 15219 запитів на інформацію.

    Із них отримано електронною поштою – 9122, поштою – 5403, телефоном – 595, факсом – 99.

    Від фізичних осіб надійшло 10649 запитів, від юридичних осіб – 1921, від об’єднань громадян без статусу юридичної особи – 1412, від представників засобів масової інформації – 1237.

    Найбільше запитів на інформацію надійшло з м. Києва, Одеської, Львівської, Харківської, Київської, Дніпропетровської та Донецької областей.

    Переважну більшість запитувачів цікавила інформація довідково-енциклопедичного характеру (51,2 відсотка від загальної кількості запитів), правова інформація (15,3 відсотка) та статистична інформація (5,7 відсотка).

    Усі запити були своєчасно розглянуті. Із них: на 8502 запити надано ґрунтовні відповіді по суті в межах компетенції Секретаріату Кабінету Міністрів, 6615 запитів відповідно до вимог частини третьої статті 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації» надіслано належним розпорядникам інформації з одночасним наданням відповідних роз’яснень запитувачам, 102 запити опрацьовуються в установленому порядку.

    Управління забезпечення доступу до публічної інформації Департаменту інформації та комунікацій з громадськістю Секретаріату Кабінету Міністрів України