Офіс реформ - це постійно діючий консультативно-дорадчий орган Кабінету Міністрів України, який утворено з метою забезпечення на належному рівні організації та координації впровадження реформ, зокрема щодо планування відповідних заходів, проведення моніторингу та аналізу стану їх виконання.
Основними завданнями Офісу є:
Контактна інформація: rdo@kmu.gov.ua; +38 (044) 256-75-23
Продовжується конкурсний відбір до Офісу реформ Кабінету Міністрів України, створеного за підтримки ЄС та інших міжнародних партнерів з метою забезпечення на належному рівні організації та координації впровадження реформ, підготовки пропозицій щодо плану заходів із впровадження реформ та проведення моніторингу стану виконання міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади завдань, передбачених планами впровадження реформ.
Ми шукаємо 2 висококваліфікованих фахівців із децентралізації та енергетики, які забезпечуватимуть надання адресної технічної підтримки Секретаріату Кабінету Міністрів України та міністерствам у розробці і реалізації галузевих стратегій та пріоритетних реформ.
Співробітники Офісу реформ працюватимуть за консультаційними контрактами (не державна служба), якими запропонований конкурентний рівень оплати праці. Заробітна плата визначається індивідуально на основі оцінки знань, компетенцій та професійного досвіду кандидата.
Приєднуйтесь до команди професіоналів!
Кандидати мають надіслати заповнену аплікаційну форму, професійну рекомендацію і резюме на адресу rdo@reforms.in.ua до 23.59 (GMT+3) 23 жовтня 2017р. Усі документи мають бути заповнені англійською мовою. Кандидати, які надіслали неповний пакет документів (аплікаційна форма, резюме та рекомендаційний лист), не будуть розглядатися у конкурсному відборі.
Будь ласка, завантажте файл з детальним описом посад та аплікаційну форму.
Постанова Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 768 «Про утворення Офісу реформ»
Положення про Офіс реформ
Презентація Офісу реформ
Інформація про конкурсний відбір (архів)
Інформація про конкурсний відбір (до 23.10.2017)