• In English
  • ЩО ТАКЕ UKRAINE NOW?

    Ukraine Now – це новий бренд України, завдання якого популяризувати нашу державу у світі. Він був підтриманий на засіданні Уряду 10 травня 2018 року. Єдиний стиль презентації країни в світі - був запропонований українською агенцією Banda в рамках роботи Комісії з питань популяризації України у світі при Міністерстві інформаційної політики, а також на основі пропозицій британських партнерів.

    Ukraine Now – дієвий меседж, який має позитивний відгук серед представників бізнес-спільноти та іноземної аудиторії загалом. Це те, що дозволяє репрезентувати світові можливості нашої країни. Це інструмент, який  допомагає підвищити інтерес до України та змінити її сприйняття у світі. Саме тому, слово NOW дуже важливе на сьогодні, адже саме зараз країна змінюється. 

    Ukraine Now – це наймасштабніша міжнародна маркетингова кампанія українського Уряду, ціллю якої є сформувати бренд України у світі, залучити в країну інвестиції та покращити туристичний потенціал.

    Ukraine Now - це новий бренд, котрий показує, що Україна є відкритою, сучасною країною, де відбувається все найцікавіше саме зараз.

    Ukraine Now - яскравий, оптимістичний, світлий і сучасний бренд.

    Ukraine Now - це бренд країни, з якою хочеться познайомитися. 

    ЩО СИМВОЛІЗУЄ?

    Бренд символізує сучасну Україну. 

    Країну, яка не зупиняється і рухається вперед, яка змінюється, реформується. 

    Країну можливостей, якими можна скористатися невідкладно. 

    Країну безмежного великого потенціалу. 

    Країну сміливих і принципових людей, які здатні дати рішучий опір несправедливості і вибороти своє право на краще життя.

    Країну стартапів будь-якого рівня – маленьких кав’ярень і надзвичайних технологічних бізнесів. 

    Країну цікаву, дивовижну, різноманітну. 

    Країну можливостей!


    ЧОМУ ЗНАК САМЕ ТАКИЙ?

    Логотип бренду розроблено таким чином, аби його було легко використовувати не тільки для презентацій та інформаційних продуктів, а й для сувенірної продукції, різноманітних речей. Він відкритий і позитивний – легко адаптується під будь-який контекст і прекрасно доповнює повідомлення. Він – яскравий і сучасний. Більше того, знак динамічний: є 12 варіантів розташування плашок та кола, а піктограма в синьому кружечку може змінюватися в залежності від сюжету і контексту, що робить стиль універсальним в роботі. 

    ЯК РОЗРОБЛЯВСЯ?

    Робота над розробкою бренду тривала більше року за участі Комісії з питань популяризації України у світі при Міністерстві інформаційної політики та британських експертів. У підготовці до кампанії взяли участь 27 експертів. З їхньою допомогою зібрано максимальну кількість даних і матеріалів, щоб створити бренд, який продемонструє привабливість України для туризму, культурної взаємодії та бізнесу.

    Було створено кілька варіантів концепцій промоції України, які показали 6 фокус-групам у Великій Британії, Німеччині та Польщі. Серед варіантів: «Україна – це люди», «Україна – це традиції», «Україна – це можливості». Останній викликав найбільше зацікавлення.

    На основі дослідження оголошено конкурс. Учасникам надавали свої ідеї або ж пропозиції щодо доопрацювання запропонованого британськими експертами варіанту. Протягом дев’яти місяців приймалися роботи. В результаті було відібрано 15 комплексних проектів, розроблених на основі гасла "Ukraine Now", які виставили на відкрите голосування. В даному голосуванні могли взяти участь всі бажаючі.

    10 травня на засіданні Уряду агенція Banda запропонувала варіант лого, який був підтриманий. «Команда Уряду, Департаменту інформації та комунікацій з громадськістю Секретаріату Кабміну, Мінінформполітики, експерти працювали над створенням бренду «Україна Зараз». Робота завершена. Це буде бренд України у світі», - сказав Прем’єр-міністр Володимир Гройсман.

    На засіданні Уряду прийняте відповідне рішення:  Постанова КМУ від 10 травня 2018 року № 416



    Довідково:

    Хто така BANDA?  Це одне з відомих креативних агентств України.

    •№ 1 Effie Awards Ukraine в 2012, 2014

    •№ 1 Effie Index 2013 (саме ефективне незалежне агентство в світі)

    •«Агентство року» за версією ВРК

    •Red Dot Award 2017

    •Best of the best in Communication Design Red Dot Award 2017

    •№ 5 Effie Index 2018 (в світовому рейтингу незалежних агентств)

    •Cannes Lions 2018 в категорії Design lions


    СКІЛЬКИ КОШТУВАЛО СТВОРЕННЯ БРЕНДУ? 

    Жодної копійки не було витрачено на брендинг та розробку логотипу.

    Усі учасники брали участь на волонтерських засадах. Зокрема, агенція Banda робила це безкоштовно для того, щоб виграти і прозвучати на всю країну як найбільш креативна агенція України.

    Крім того, на промоцію, на створення нової продукції - фільмів, роликів, брошур - будуть витрачатися кошти, які закладені у бюджети різних міністерств на просування України, тільки тепер це буде єдиний голос.

    До слова, уряди країн-лідерів інвестували мільярди доларів у створення та просування брендів країн. Зокрема, Франція витратила близько 3,1 мільярда доларів, США - 1,4 мільярда доларів, Велика Британія на створення бренду GREAT та його просування витратила понад 1,2 мільярда доларів, так само, як і Німеччина.


    НАВІЩО КРАЇНІ БРЕНД?

    Брендування країн, регіонів та міст стало мейнстрімом на початку 21 століття. Країна, що має бренд, не тільки привертає туристів. Її національний бізнес і товари отримують сильну підтримку в конкурентній боротьбі. Сьогодні в мережі можна знайти інформацію, що 140 країн світу вже затвердили свої логотипи і активно їх використовують для піару власної країни.

    Створення бренду країни - найсильніший інструмент підвищення привабливості товарів країни-виробника.

    Брендування необхідне для інвестиційного, експортного, освітнього, інфраструктурного та інших напрямків.

    Єдиний бренд потрібен для правильного позиціонування своєї країни на світовій арені. За результатами британського дослідження Україна у світі асоціювалась з «корупцією», «революцією» та «війною». Тому, щоб змінити уявлення про українців і нашу державу та переконати ще більше людей завітати до нас, й було прийнято рішення створити новий бренд. І головним завдання розробників було зробити простий і зрозумілий інструмент для реклами України за її межами.


    ДЕ ВИКОРИСТОВУЮТЬ?

    Символіку використовують в офіційній комунікації усі органи державної влади та державні структури.

    Єдиним брендом доповнюють презентації та інформаційні продукти. Наприклад, Міністерство інфраструктури в червні представило Національну транспортну стратегію до 2030 «Drive Ukraine 2030», оздобивши інформаційні матеріали Ukraine Now.

    Громадські організації, бізнес та всі небайдужі громадяни долучаються до ініціативи. Вже в перший день після презентації близько 20 компаній попросили надати шрифт і логотип для розвитку нового бренду України за допомогою своїх ресурсів. Простий та доступний бренд рекламодавці застосовують до різноманітних видів товарів та послуг. Це і варенична та морозиво, пошукова система, торгові центри, фінансові послуги тощо. Процес використання бренду комерційними компаніями не зупиняється, а навпаки набуває все більших обертів та обсягів. Наприклад, вже запущено у видавництво стікери з логотипом. Використовують їх як для презентів, так і для  оздоблення ноутбуків, машин, телефонів, валіз  тощо. Крім того, вже є одяг, зокрема, футболки, з логотипом.

    Більше того, українці створили додаток, щоб показати всьому світу логотип Ukraine Now. Зокрема, розроблено додаток доповненої реальності, який показує логотип країни Ukraine Now на біометричний паспорт українців.



    ЯК ДОЛУЧИТИСЬ ДО ПРОСУВАННЯ?

    Дуже просто. Унікальний шрифт Ermilov, який використали у брендингу України, викладено у вільний доступ. Шрифт може вільно використовуватися в комерційних і приватних цілях.  Таким чином, кожен охочий може зробити власний логотип у межах бренду Ukraine Now. До слова, шрифт Ermilov названий на честь українського художника-конструктивіста Василя Єрмилова, а його автором є Кирило Ткачов. Крім того, одразу після презентації Ukraine Now кілька веб-студій зробили генератор зображень на основі нового логотипу. За допомогою відповідних онлайн-сервісів можна створювати варіації логотипу.

    ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ? 

    Брендинг розроблявся з метою комунікації саме на міжнародному рівні, отже, основною цільовою аудиторією є іноземці. Він буде використовуватись у рекламній продукції за межами країни для комунікації з туристами та інвесторами.

    Але, звичайно, цим не обмежиться використання Ukraine Now. Вже зараз активно до поширення долучаються місцеві органи влади та активісти, аби рекламувати за допомогою бренду регіональні проекти.

    І сьогодні для звичайних українців використовувати лого Ukraine Now стало трендом.



    Свої пропозиції, думки, а також про власний досвід використання бренду можна написати за адресою: