Паспорт громадянина (ID-картка)

Оформити паспорт у вигляді ID-картки може будь-який громадянин України по досягненні 14-річного віку.

Також замінити наявний паперовий паспорт-книжечку на ID-картку можна по досягненні 25- або 45-річного віку, при втраті чи викраденні паспорта, у разі виявлення в паспорті помилок, пошкодження чи закінчення терміну його дії.

Цей електронний сервіс дозволяє записатися в чергу для оформлення нового документу онлайн

Записатися онлайн

Спосіб електронної ідентифікації: мобільний телефон

Яким чином?

Записатися в чергу можна тільки особисто через веб-сайт Державної міграційної служби

Коли необхідно оформлювати:

В обов’язковому порядку паспорт оформлюють по досягненні 14-, 25-, 45-річного віку або втраті, викраденні, пошкодженні наявного паспорту. Паспорт також необхідно оновити у випадку зміни імені, прізвища, народженні дітей тощо

Відповідальні органи:

Державна міграційна служба України, органи місцевого самоврядування

Які документи необхідно подавати?

Для отримання ID-картки в 14 років подають такі документи:

1. Свідоцтво про народження.

2. Оригінали документів, що підтверджують громадянство та посвідчують особу батьків або одного з них, які на момент народження перебували у громадянстві України (для підтвердження факту належності особи до громадянства України).

3. Паспорт громадянина України для виїзду за кордон (для осіб, які постійно проживали за кордоном).

4. Посвідчення про взяття на облік бездомних осіб (для бездомних осіб).

5. Довідку про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи (для внутрішньо переміщених осіб).

6. Документи, що підтверджують відомості для внесення додаткової змінної інформації до безконтактного електронного носія та у паспорт (за наявності таких документів):

  • про місце проживання – довідку органу реєстрації встановленого зразка;
  • про народження дітей – свідоцтва про народження дітей;
  • про шлюб і розірвання шлюбу – свідоцтво про шлюб, свідоцтво про розірвання шлюбу, рішення суду про розірвання шлюбу, яке набуло законної сили, або виданий компетентними органами іноземної держави документ, який згідно з її національним законодавством підтверджує відповідний факт;
  • про зміну імені – свідоцтво про зміну імені, свідоцтво про народження, свідоцтво про шлюб, свідоцтво про розірвання шлюбу, рішення суду про розірвання шлюбу, яке набуло законної сили, або виданий компетентними органами іноземної держави документ, який згідно з її національним законодавством підтверджує відповідний факт;
  • довідку про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків із Державного реєстру фізичних осіб-платників податків або повідомлення про відмову від його прийняття.

В інших випадках подають такий пакет документів:

1. Паспорт, що підлягає обміну.

2. Документи, що підтверджують обставини, у зв’язку з якими паспорт підлягає обміну.

3. Заяву встановленого МВС зразка про втрату або викрадення паспорта зразка 1994 року (далі – заява про втрату паспорта).

4. Витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань (у разі викрадення паспорта на території України).

5. Посвідчення про взяття на облік бездомних осіб (для бездомних осіб).

6. Довідку про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи (для внутрішньо переміщених осіб).

7. Документ, що посвідчує особу законного представника/уповноваженої особи, та документ, що підтверджує повноваження особи як законного представника/уповноваженої особи.

8. Документи, що підтверджують сплату адміністративного збору, або оригінал документа про звільнення від його сплати.

9. Документи, що підтверджують відомості для внесення додаткової змінної інформації до безконтактного електронного носія та у паспорт (за наявності таких документів):

  • про місце проживання – довідку органу реєстрації встановленого зразка (крім випадків, коли здійснюється обмін паспорта зразка 1994 року);
  • про народження дітей – свідоцтва про народження дітей;
  • про шлюб і розірвання шлюбу – свідоцтво про шлюб, свідоцтво про розірвання шлюбу, рішення суду про розірвання шлюбу, яке набуло законної сили, або виданий компетентними органами іноземної держави документ, який згідно з її національним законодавством підтверджує відповідний факт;
  • про зміну імені – свідоцтво про зміну імені, свідоцтво про народження, свідоцтво про шлюб, свідоцтво про розірвання шлюбу, рішення суду про розірвання шлюбу, яке набуло законної сили, або виданий компетентними органами іноземної держави документ, який згідно з її національним законодавством підтверджує відповідний факт;
  • довідку про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків із Державного реєстру фізичних осіб-платників податків або повідомлення про відмову від його прийняття.

10. Одну фотокартку розміром 10х15 сантиметрів для внесення відцифрованого образу для оформлення паспорта особі, яка не може пересуватися самостійно.

Нормативно-правова база:

Постанова КМУ від 25.03.2015 року № 302 «Про затвердження зразка бланка, технічного опису та Порядку оформлення, видачі, обміну, пересилання, вилучення, повернення державі, знищення паспорта громадянина України»

Як перевірити стан оформлення паспорта? 

Після подання необхідного пакету документів заявник має змогу перевірити стан оформлення паспорта онлайн

Перевірити стан оформлення паспорта