• In English
  • Уряд затвердив скоригований проект «Нове будівництво причалу № 1-з для генеральних вантажів на Андросівському молу зі сполученнями Державного підприємства “Одеський морський торговельний порт” по вул. Миколи Гефта, 3 Приморського району м. Одеса.

    У рамках реалізації проекту планується будівництво універсального причалу для перевалки зернових вантажів зерноперевантажувальними машинами від сучасного елеватора пропускною спроможністю 4,0 млн. тон на рік.

     Реалізація проекту сприятиме перспективному розвитку Одеського морського порту, дозволить збільшити обсяги вантажопереробки в порту за рахунок повної завантаженості судна біля причалу, збільшити прибуток порту та відрахування до бюджетів усіх рівнів.

    Кабінет Міністрів України
    Розпорядження
    від 23 травня 2018 р. № 357-р
    Київ

    Про затвердження робочого проекту “Нове будівництво причалу № 1-з для генеральних вантажів на Андросівському молу зі сполученнями Державного підприємства “Одеський морський торговельний порт” по вул. Миколи Гефта, 3 Приморського району м. Одеса. Коригування”

    1. Затвердити поданий Міністерством інфраструктури скоригований робочий проект “Нове будівництво причалу № 1-з для генеральних вантажів на Андросівському молу зі сполученнями Державного підприємства “Одеський морський торговельний порт” по вул. Миколи Гефта, 3 Приморського району м. Одеса”, розроблений товариством з обмеженою відповідальністю “Будівельна компанія ПРОМБУДСЕРВІС” та рекомендований до затвердження державним підприємством “Укрдержбудекспертиза” Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства, з такими техніко-економічними показниками:

    вид будівництва

    нове будівництво

    площа акваторії та підхідного каналу, гектарів

    14,8725

    площа забудови, гектарів

    1,41

    причальний фронт, усього, метрів

    438,22

    у тому числі:



    причал 1-з:



    довжина

    254,02

    ширина

    35,4

    сполучення з Потапівським молом (морська частина в районі глаголю Андросівського молу):



    довжина

    64,8

    сполучення причалу 1-з із морською частиною причалу 2-з:



    довжина

    119,4

    ширина

    46

    проектна глибина причалу, метрів

    12

    довжина підкранових колій, метрів

    248,5

    загальний об’єм днопоглиблення, тис. куб. метрів

    507,1695

    загальна кількість працюючих, осіб

    32

    загальна кошторисна вартість будівництва в поточних цінах станом на 30 листопада 2016 р.,  тис. гривень

    668 006,02

    у тому числі:



    будівельних робіт

    541 242,418

    устатковання

    1 135,332

    інші витрати

    125 628,27

    із загальної кошторисної вартості виконано станом на 30 листопада 2016 р., тис. гривень

    344 414,16

    у тому числі:



    будівельних робіт

    277 788,521

    інші витрати

    66 625,639

    річна потреба:



    електричної енергії, млн. кВт•г

    0,46

    води, тис. куб. метрів

    20

    тривалість завершення будівництва, місяців

    12

    перший пусковий комплекс (причал 2-з), причальний фронт, усього, метрів

    119,4

    у тому числі:



    сполучення причалу 1-з із морською частиною причалу 2-з:



    довжина

    119,4

    ширина

    46

    проектна глибина причалу, метрів

    12

    загальна кошторисна вартість будівництва в поточних цінах станом на 30 листопада
    2016 р., тис. гривень

    85 329,59

    у тому числі:



    будівельних робіт

    65 608,672

    інші витрати

    19 720,918

    із загальної кошторисної вартості виконано станом на 30 листопада 2016 р., тис. гривень

    85 329,59

    у тому числі:



    будівельних робіт

    65 608,672

    інші витрати

    19 720,918

    другий пусковий комплекс (причал 1-з), площа забудови, гектарів

    1,41

    причальний фронт, усього, метрів

    318,82

    у тому числі:



    причал 1-з:



    довжина

    254,02

    ширина

    35,4

    сполучення з Потапівським молом (морська частина в районі глаголю Андросівського молу):



    довжина

    64,8 проектна

    глибина причалу

    12

    довжина підкранових колій

    248,5

    загальна кількість працюючих, осіб

    32

    загальна кошторисна вартість будівництва
    в поточних цінах станом на 30 листопада 2016 р., тис. гривень

    435 368,15

    у тому числі:



    будівельних робіт

    354 529,155

    устатковання

    1 135,332

    інші витрати

    79 703,663

    із загальної кошторисної вартості виконано станом на 30 листопада 2016 р. тис. гривень

    193 527,526

    у тому числі:



    будівельних робіт

    158 367,464

    інші витрати

    35 160,062

    річна потреба:



    електричної енергії, млн. кВт•г

    0,46

    води, тис. куб. метрів

    20

    тривалість завершення будівництва, місяців

    12



    третій пусковий комплекс (днопоглиблення), площа акваторії та підхідного каналу, гектарів

    14,8725

    загальний об’єм днопоглиблення, тис. куб. метрів

    507,1695

    загальна кошторисна вартість будівництва в поточних цінах станом на 30 листопада
    2016 р., тис. гривень

    147 308,28

    у тому числі:



    будівельних робіт

    121 104,591

    інші витрати

    26 203,689

    із загальної кошторисної вартості виконано станом на 30 листопада 2016 р., тис. гривень

    65 557,044

    у тому числі:



    будівельних робіт

    53 812,385

    інші витрати

    11 744,659

    тривалість завершення будівництва, місяців

    2,5

    2. Визнати таким, що втратило чинність, розпорядження Кабінету Міністрів України від 17 липня 2015 р. № 749 “Про затвердження робочого проекту будівництва та титулу будови “Причал № 1-з для генеральних вантажів на Андросівському молу із сполученнями державного підприємства “Одеський морський торговельний порт”. Коригування”.

            Прем’єр-міністр України                                 В. ГРОЙСМАН

    Інд. 21